1 658 039 lĂ€st ·
17 766 svar
1658k lÀst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 19 650 inlĂ€gg
DĂ„ finns det ju nĂ„got att Ă„tgĂ€rda i alla fall. Vi har störningar i vĂ„t nĂ€t, men âvad vi kan se Ă€r det inget problem med tjĂ€nstenâ.pjgb skrev:
Nehepp, Johanna pÄ kundtjÀnst, men jag kan se jÀvligt tydligt att min anslutning lÀgger av ett par, tre gÄnger i timmen!
HusÀgare
· Jönköping
· 5 859 inlĂ€gg
eller i pungen. Som den gĂ„ngen i tidiga tonĂ„ren dĂ„ jag fick in ett gĂ€ng myror i kallingarna â som legat pĂ„ stranden â efter en badtur. Och inte insĂ„g det förrĂ€n jag cyklade dĂ€rifrĂ„n och av olika skĂ€l inte kunde stanna till.4774 skrev:
Kan meddela att det inte gÄr att krossa myror mot cykelsadeln med de manliga intimiteterna. Men att det dÀremot ser rÀtt kul ut nÀr man försöker. För alla andra.
AmatörerâŠ
Har nĂ„got diffust minne av nĂ„got pillrande pĂ„ nĂ„gon trevlig tjej i en skogsbacke nĂ€r man var ungâŠ
âŠtills vi upptĂ€ckte att vi lĂ„g i en myrstacksjĂ€vel och hennes vita jeans hade fĂ„tt sig en omgĂ„ng av blĂ„bĂ€rsrisetâŠ
Ack sÄ vÀl som ve
Har nĂ„got diffust minne av nĂ„got pillrande pĂ„ nĂ„gon trevlig tjej i en skogsbacke nĂ€r man var ungâŠ
âŠtills vi upptĂ€ckte att vi lĂ„g i en myrstacksjĂ€vel och hennes vita jeans hade fĂ„tt sig en omgĂ„ng av blĂ„bĂ€rsrisetâŠ
Ack sÄ vÀl som ve
đricebridge skrev:
eller i pungen. Som den gĂ„ngen i tidiga tonĂ„ren dĂ„ jag fick in ett gĂ€ng myror i kallingarna â som legat pĂ„ stranden â efter en badtur. Och inte insĂ„g det förrĂ€n jag cyklade dĂ€rifrĂ„n och av olika skĂ€l inte kunde stanna till.
Kan meddela att det inte gÄr att krossa myror mot cykelsadeln med de manliga intimiteterna. Men att det dÀremot ser rÀtt kul ut nÀr man försöker. För alla andra.
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 19 650 inlĂ€gg
Jag trodde först det var nÄgon form av driftstörning i systemet, men nÀr det inte löst sig pÄ eftermiddagen kontaktade jag Citygross som skulle kolla pÄ det.13th Marine skrev:
IkvÀll provade jag att anvÀnda den bÀttre hÀlftens konto.
Jag gissar pĂ„ att Citygross system inte hanterar fler unika varor Ă€n 50 innan den brakar ihop dĂ„ samma sak hĂ€nde igen đđđ€Ł
Renoveringsnovis
· BĂ€sterort
· 1 629 inlĂ€gg
Lokala bygghandeln ftw!NötegÄrdsgubben skrev:
Gaahhh!!!
Försöker bestÀlla lite byggmaterial till landet. Exakt noll (0) av en miljard nÀthandlar kan tÀnka sig att bara stÀlla av gods pÄ gÄrdsplanen om ingen Àr dÀr och signerar.
Det Ă€r inte sĂ„ att jag inte förstĂ„r dem, men det gör inte direkt helgprojekten enklare eller billigaâŠ.
- Jaaaa ..... ByhÄla BÀr Bygg & SÄg, det Àr Linus
- Hejsan! Skulle behöva lite grejer sÀger jag, gÄr igenom grejerna och fÄr ett jakande svar.
- Vi har öppet till 17 men vi Àr nog kvar en stund till för praktikanterna gillar att köra hjullastaren pÄ gÄrden, höhö.
Jag förklarar att jag Àr hemma, 60+ mil bort
- Men det Àr som inget problem dÀ, vi lastar av det pÄ tomten. NÀr vill du ha grejerna?
Förklarar att jag gÀrna vill ha grejerna nÀsta fredag eftersom jag kommer upp till helgen och ger adressen.
- Just det haha, det Àr ju nollÄttan som gillar att skotta. Passade sÄgbladen förresten?
-Japp, det var rÀtt storlek. Du vad tar ni för leveransen förresten? frÄgar jag
Hör hur Linus rÀknar högt
- 28 km enkel vÀg ... dÄ ska vi se ..... Men va fan förresten, bor inte du tvÀrs Gunnel & HÄkan? Han sitter ju och tjyvhÄller pÄ snöbladet han anvÀnde i vintras.
- Exakt! svarar jag
- Nu har du tur, han kommer fÄ betala för leveransen av snöbladet och dÄ kan vi som plocka upp det pÄ vÀgen hem. DÄ sÀger vi att frakten kostar tvÄ pÄsar av Kerstins (byns tunnbrödsbagare) tunnbröd.
- Det lÄter toppen sÀger jag
- Uhh nu har jag kunder, fixar allt, vi hö ...... varpÄ jag blir tvungen att avbryta och frÄga om vi inte ska lösa betalningen ocksÄ
- Det har vi inte, sÀger Linus. Jag mÄste ta hand om kunden nu, jag skriver som upp allt pÄ "nollÄttan" *höhöhö* sÄ sÀger vi tre pÄsar tunnbröd. Hörs!
Aningens dramatiserat för effekt đ utbytta namn etc. men alltsĂ„ glesbyggd â€ïž Inte sĂ„ konstigt att man Ă€lskar't. Det finns ytterligare ett par bygghandlare pĂ„ nĂ„gra mils avstĂ„nd och dom Ă€r lika sköna.
SkogsÀgare
· Stockholm och SmĂ„lands inland
· 23 203 inlĂ€gg