13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!

Har suttit och knÄpat in en storhandling pÄ citygross, helt plötsligt slutar hemsidan svara ordentligt sÄ nu sitter jag pÄ sluttampen och hoppas att den inte nollar min kundvagn..
Och dĂ€r nollades korgen...😡

• Ledsen
  • Arg
Maria T och 6 till
  • Laddar…
Meddelande om pÄgÄende ÄtgÀrd av fel i bredbandsnÀt som orsakar avbrott.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Har varit sÄ hÀr hela eftermiddagen och kvÀllen. Gaaaaaaaahhhhhhhhh

pjgb pjgb skrev:
[bild]

Har varit sÄ hÀr hela eftermiddagen och kvÀllen. Gaaaaaaaahhhhhhhhh
DĂ„ finns det ju nĂ„got att Ă„tgĂ€rda i alla fall. Vi har störningar i vĂ„t nĂ€t, men ”vad vi kan se Ă€r det inget problem med tjĂ€nsten”.
Nehepp, Johanna pÄ kundtjÀnst, men jag kan se jÀvligt tydligt att min anslutning lÀgger av ett par, tre gÄnger i timmen!

• Arg
kashieda
  • Laddar…
Ja det Àr ju svÄrt att fÄ till en 360-noscope med sÄ dÄlig ping som vi har. Fixa nu Johanna, det laggar satan.

• Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Det Ă€r inte sĂ„ roligt att bli biten i blyglĂ€ppen av en pissmyra heller trots bĂ„de trosor och shorts 😄
eller i pungen. Som den gĂ„ngen i tidiga tonĂ„ren dĂ„ jag fick in ett gĂ€ng myror i kallingarna — som legat pĂ„ stranden — efter en badtur. Och inte insĂ„g det förrĂ€n jag cyklade dĂ€rifrĂ„n och av olika skĂ€l inte kunde stanna till.
Kan meddela att det inte gÄr att krossa myror mot cykelsadeln med de manliga intimiteterna. Men att det dÀremot ser rÀtt kul ut nÀr man försöker. För alla andra.

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Maria T och 8 till
  • Laddar…
S
Amatörer

Har nÄgot diffust minne av nÄgot pillrande pÄ nÄgon trevlig tjej i en skogsbacke nÀr man var ung

tills vi upptÀckte att vi lÄg i en myrstacksjÀvel och hennes vita jeans hade fÄtt sig en omgÄng av blÄbÀrsriset

Ack sÄ vÀl som ve

• Haha
  • Gilla
BĂ€sterortarn och 2 till
  • Laddar…
4774
ricebridge ricebridge skrev:
eller i pungen. Som den gĂ„ngen i tidiga tonĂ„ren dĂ„ jag fick in ett gĂ€ng myror i kallingarna — som legat pĂ„ stranden — efter en badtur. Och inte insĂ„g det förrĂ€n jag cyklade dĂ€rifrĂ„n och av olika skĂ€l inte kunde stanna till.
Kan meddela att det inte gÄr att krossa myror mot cykelsadeln med de manliga intimiteterna. Men att det dÀremot ser rÀtt kul ut nÀr man försöker. För alla andra.
😄

4774
J JohnyS skrev:
Gaaah!
GrÀssvÄlen för tredje av nio plattor till bastudÀcket, letade lite lÀtt med spaden...
[bild]
Vem f-n grÀvde ner kablaget till bubbelkoppen hela 4mm?!?!
Jag... 😳
Styrkekram 😕

4774
N Niq skrev:
VÄr förra katt kom en kvÀll i ösregn med en mus i munnen och tyckte den skulle komma in och Àta den eftersom man blev blöt dÀrute. Jag slÀppte inte in den. Sen sÄg jag inte katten pÄ 3 dagar. Alla andra i familjen umgicks den med.
Vad elakt 😉

N
4774 4774 skrev:
Vad elakt 😉
Ja jag tyckte den var jĂ€tteelak som ignorerade mig sĂ„ lĂ€nge🙃

• Haha
BĂ€sterortarn
  • Laddar…
Jag trodde först det var nÄgon form av driftstörning i systemet, men nÀr det inte löst sig pÄ eftermiddagen kontaktade jag Citygross som skulle kolla pÄ det.

IkvÀll provade jag att anvÀnda den bÀttre hÀlftens konto.
Jag gissar pĂ„ att Citygross system inte hanterar fler unika varor Ă€n 50 innan den brakar ihop dĂ„ samma sak hĂ€nde igen đŸ™„đŸ‘đŸ€Ł

• Wow
kashieda
  • Laddar…
NötegÄrdsgubben NötegÄrdsgubben skrev:
Gaahhh!!!

Försöker bestÀlla lite byggmaterial till landet. Exakt noll (0) av en miljard nÀthandlar kan tÀnka sig att bara stÀlla av gods pÄ gÄrdsplanen om ingen Àr dÀr och signerar.

Det Ă€r inte sĂ„ att jag inte förstĂ„r dem, men det gör inte direkt helgprojekten enklare eller billiga
.
Lokala bygghandeln ftw!

- Jaaaa ..... ByhÄla BÀr Bygg & SÄg, det Àr Linus
- Hejsan! Skulle behöva lite grejer sÀger jag, gÄr igenom grejerna och fÄr ett jakande svar.
- Vi har öppet till 17 men vi Àr nog kvar en stund till för praktikanterna gillar att köra hjullastaren pÄ gÄrden, höhö.
Jag förklarar att jag Àr hemma, 60+ mil bort
- Men det Àr som inget problem dÀ, vi lastar av det pÄ tomten. NÀr vill du ha grejerna?
Förklarar att jag gÀrna vill ha grejerna nÀsta fredag eftersom jag kommer upp till helgen och ger adressen.
- Just det haha, det Àr ju nollÄttan som gillar att skotta. Passade sÄgbladen förresten?
-Japp, det var rÀtt storlek. Du vad tar ni för leveransen förresten? frÄgar jag
Hör hur Linus rÀknar högt
- 28 km enkel vÀg ... dÄ ska vi se ..... Men va fan förresten, bor inte du tvÀrs Gunnel & HÄkan? Han sitter ju och tjyvhÄller pÄ snöbladet han anvÀnde i vintras.
- Exakt! svarar jag
- Nu har du tur, han kommer fÄ betala för leveransen av snöbladet och dÄ kan vi som plocka upp det pÄ vÀgen hem. DÄ sÀger vi att frakten kostar tvÄ pÄsar av Kerstins (byns tunnbrödsbagare) tunnbröd.
- Det lÄter toppen sÀger jag
- Uhh nu har jag kunder, fixar allt, vi hö ...... varpÄ jag blir tvungen att avbryta och frÄga om vi inte ska lösa betalningen ocksÄ :-) FrÄgar om jag kan swisha o.s.v.
- Det har vi inte, sÀger Linus. Jag mÄste ta hand om kunden nu, jag skriver som upp allt pÄ "nollÄttan" *höhöhö* sÄ sÀger vi tre pÄsar tunnbröd. Hörs!

Aningens dramatiserat för effekt 😎 utbytta namn etc. men alltsĂ„ glesbyggd ❀ Inte sĂ„ konstigt att man Ă€lskar't. Det finns ytterligare ett par bygghandlare pĂ„ nĂ„gra mils avstĂ„nd och dom Ă€r lika sköna.

• Gilla
  • Älska
  • Haha
4774 och 20 till
  • Laddar…
Tja för mig blir frÄgan faktura eller ....

B BĂ€sterortarn skrev:
Lokala bygghandeln ftw!
Tack för bra vinkel! Du har helt rÀtt, jag borde bara rÀkna ihop det jag behöver och ringa Knutsson.

• Gilla
Keiller och 2 till
  • Laddar…
4774
😧

Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.