1 657 359 läst ·
17 757 svar
1657k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
En bekant lyckades lära sin katt att rätt ställe att visa upp sina byten var utomhus någonstans, så de slapp allt sådant inomhus.N Niq skrev:
Vår förra katt kom en kväll i ösregn med en mus i munnen och tyckte den skulle komma in och äta den eftersom man blev blöt därute. Jag släppte inte in den. Sen såg jag inte katten på 3 dagar. Alla andra i familjen umgicks den med.tveksamt skrev:
Ja, du kanske bestämmer över dörren, men inte över katten. 😂N Niq skrev:
Tror min bekanta satsade mer på positiv förstärkning. 🙃
Den katten bestämde ingen över. Men det går absolut att lära katter saker. Den försökte aldrig mer ta in något byte. Tog mig några gånger att lära mig att katter kan jama högt fast dom har en mus i munnen.tveksamt skrev:
Vår som tyvärr tog slut förstod aldrig riktigt vad hon skulle göra med byten hon tog in, men det klarade den andra av galant. Henne har vi inte lyckats lära att man inte ska ta in saker, men hon har i alla fall förstått att om hon inte går ut med dem själv (eller hinner äta upp dem innan dess) så slänger vi dem.N Niq skrev:
Klockan 03:21-musen brukar innebära jam-jam-jam-jam/men jävla katt/jam-jam/NEJ GÅ UT/jam-jam/kattlucka.
Nu är musen inte kvar på gömstället, och sambon hade lämnat alla innerdörrar i källaren öppna.
De får reda ut det där själva, hon och katterna.
Man ges inte ens förutsättningar att göra jobbet.
GAAAAAAAAHHHHHHH
De får reda ut det där själva, hon och katterna.
Man ges inte ens förutsättningar att göra jobbet.
GAAAAAAAAHHHHHHH
GAAAAAAAAAAHHHH för Synsam.
Trodde i min enfald att det ändå finns någon form av samverkan mellan butikerna så tog mina glasögon (som gått sönder) till butiken i staden där jag bor bara för att mötas med ett oförstående då glasögonen kommer från butiken i grannstaden där jag var tvungen att få ut dom pga avtal via jobbet. Verkar finnas noll och intet samverkan mellan butikerna, de kan inte se något i sina system "pga gdpr".
Tog mig igår till grannstaden för att försöka få ordnat glasögonen, kollade i förväg på Synsams webb att de hade öppet, men möts av en låst dörr eftersom de tagit ledigt för pingst.
Trodde i min enfald att det ändå finns någon form av samverkan mellan butikerna så tog mina glasögon (som gått sönder) till butiken i staden där jag bor bara för att mötas med ett oförstående då glasögonen kommer från butiken i grannstaden där jag var tvungen att få ut dom pga avtal via jobbet. Verkar finnas noll och intet samverkan mellan butikerna, de kan inte se något i sina system "pga gdpr".
Tog mig igår till grannstaden för att försöka få ordnat glasögonen, kollade i förväg på Synsams webb att de hade öppet, men möts av en låst dörr eftersom de tagit ledigt för pingst.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 194 inlägg
Vad fan är pingst? Lade se inte ner den när annandag pingst slutade vara röd?
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Myggor. Som gärna vill suga blod i ”myntinkastet”, den som uppstår därbak hos oss medelålders män när byxorna inte riktigt vill sitta på plats. Det verkar rentav som om de föredrar att suga just där, de perversa små odjuren.
Kul för den som de sen flyger vidare till…
Kul för den som de sen flyger vidare till…
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 646 inlägg
WAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
Har suttit och knåpat in en storhandling på citygross, helt plötsligt slutar hemsidan svara ordentligt så nu sitter jag på sluttampen och hoppas att den inte nollar min kundvagn..
Har suttit och knåpat in en storhandling på citygross, helt plötsligt slutar hemsidan svara ordentligt så nu sitter jag på sluttampen och hoppas att den inte nollar min kundvagn..
Det är inte så roligt att bli biten i blygläppen av en pissmyra heller trots både trosor och shorts 😄ricebridge skrev: