WAAAAAAAAAAAGH!

Jag vill inte ha mer regn! 😖

Veckovis vÀderprognos som visar temperaturer, nederbörd, och vindstyrkor för dagar i februari.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
gone_fishing
  • Laddar…
B Blazermannen skrev:
NÀr jag vÀl kom fram, efter ett nytt försök med vÀntan i tre kvart, möttes jag av en Floskelfia som inte kunde svara pÄ mina frÄgor. TvÄ timmar Ät skogen, visserligen var jag inte helt overksam under vÀntetiden, men jag kunde ju inte ringa andra telefonsamtal som jag hade pÄ agendan.
LĂ„ter som vilken ”kundtjĂ€nst” som helst numera.

• Gilla
a.o.f
  • Laddar…
De flesta kundtjÀnster vÀrda namnet har vÀl en motringande kö om vÀntetiden Àr mer Àn 'kort'?

• Gilla
NötegÄrdsgubben
  • Laddar…
C
useless useless skrev:
De flesta kundtjÀnster vÀrda namnet har vÀl en motringande kö om vÀntetiden Àr mer Àn 'kort'?
Problemet Ă€r vĂ€l att de alltid ringer tillbaka nĂ€r man sitter i ett möte, stĂ„r och balanserar pĂ„ en stege eller annat olĂ€mpligt tillfĂ€lle, lĂ„ter tre signaler gĂ„ fram och sedan slĂ€pper det nĂ€r ingen svarade... 😂

C cpalm skrev:
Problemet Ă€r vĂ€l att de alltid ringer tillbaka nĂ€r man sitter i ett möte, stĂ„r och balanserar pĂ„ en stege eller annat olĂ€mpligt tillfĂ€lle, lĂ„ter tre signaler gĂ„ fram och sedan slĂ€pper det nĂ€r ingen svarade... 😂
Det Àr dÀrför man har en Bluetooth-handsfree i hörselskydden.

De flesta kundtjÀnster har vÀl ovanligt mÄnga som ringer just nu...

• Haha
Jumos och 1 till
  • Laddar…
I alla fall ska alla strax ta hand om samtalet :D.

• Gilla
tveksamt
  • Laddar…
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
mikethebik och 6 till
  • Laddar…
  • Haha
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
HundÀgaren kanske bara gillade varmt bajs och la ifrÄn sig pÄsen nÀr den svalnat
Men 50 stycken?

B b8q skrev:
Men 50 stycken?
Det Àr vÀl inte ens en vinter, sÄ nyinflyttad hundÀgare kanske ;) (om en hund bajsar 1gÄng/dag)

JÀvligt mÀrkligt beteende dumpa sitt bajs i ett rör man inte har en aning om vad för funktion den har.
Hade det varit pÄ söder hade det varit mÀnsklig avföring

• Haha
  • Wow
cpalm och 3 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
Men 50 stycken?
En runda varje kvÀll, knappt tvÄ mÄnader... //KattÀgare, innekatt

LÀste det men fattar ÀndÄ inte hur det gick till. SprÀngningarna för t-banan sker ju ÀndÄ en bra bit under markytan. Vad hade hÀnt om röret varit fullt med smÄsten?

D Dublin skrev:
LÀste det men fattar ÀndÄ inte hur det gick till. SprÀngningarna för t-banan sker ju ÀndÄ en bra bit under markytan. Vad hade hÀnt om röret varit fullt med smÄsten?
Hade det varit fullt hade inget hÀnt, men med lagom mÀngd, som nu med bajspÄsarna blir det en kanon. Hade nÄgon stÄtt och stirrat ner i röret Hade vÀl personen strukit med (Àven med bara hundbajs...).

Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.