1 658 738 läst ·
17 773 svar
1659k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Gaaaaaaaaaaah!
Hur många gånger man än säger till barnen att vara försiktiga och bära iPads ordentligt och inte försöka balansera dom på huvudet för att samtidigt få med sig sju kilo lego, gosedjur, täcke och tre böcker, så har det återigen hänt. Spricka i glaset. Förra gången försökte jag byta glas själv och det gick "sådär". Denna gång blir det nog att lämna in till det facila priset av 1800:- eller däromkring.
Enda positiva är väl att jag inte haft lönesamtal på jobbet än, så ytterligare en fjantig utgift gör att jag blir mer taggad på att vara oförskämd i mina anspråk.
Hur många gånger man än säger till barnen att vara försiktiga och bära iPads ordentligt och inte försöka balansera dom på huvudet för att samtidigt få med sig sju kilo lego, gosedjur, täcke och tre böcker, så har det återigen hänt. Spricka i glaset. Förra gången försökte jag byta glas själv och det gick "sådär". Denna gång blir det nog att lämna in till det facila priset av 1800:- eller däromkring.
Enda positiva är väl att jag inte haft lönesamtal på jobbet än, så ytterligare en fjantig utgift gör att jag blir mer taggad på att vara oförskämd i mina anspråk.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Skönt, då sved det för chefen när de köpte Tropicana till frukosten i fredags, efter han snålat in på just juice till de andra frukostarna! Gäller att köpa många liter på fredagarna så de täcker kommande vecka bara! 🤓yoloboi skrev:
Redigerat:
För någon vecka sedan var jag för första gången på tre år i Italien. Morgonrutiner med frukost på standard café. Cappuccino, cornetto och ett glas färskpressad apelsinjuice. Senast 2€ För juicen Nu 4-5€ på samma nivå av ställe. Självklart så mycket bättre än Bravo och Tropicana men inte riktigt värt längre.
Allvetare
· Västra götaland
· 10 920 inlägg
Är det brist på apelsiner eller?
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 635 inlägg
GAAAAHHHHH!!!
Hur fan tänker man när man i ett planerat jobb lägger en helt slät körplåt i en backe med kraftig lutning två dagar innan på förhand känd snö & köldsmocka. Och hur fan tänker man när man inte följer reglerna om att lägga en liten klack på/av plåten!
Jävla rövhattar 🤬
Hur fan tänker man när man i ett planerat jobb lägger en helt slät körplåt i en backe med kraftig lutning två dagar innan på förhand känd snö & köldsmocka. Och hur fan tänker man när man inte följer reglerna om att lägga en liten klack på/av plåten!
Jävla rövhattar 🤬