1 657 145 läst ·
17 756 svar
1657k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Ät sparris, det binder upp ev. glasrester i tarmarna.galento skrev:
Vi brukar äta ute en gång i veckan men dagens lunch blev inge vidare , tuggade på nåt hårt och det var glas i maten 😯😰
Även ett annat par visade personalen glas som de fått i maten , fy fasen tugga på glas är ingen höjdare.
Vi krävde pengarna tillbaka och åkte till ett annat ställe , tur man märkte det så fort man började äta.
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Iofs tycker jag att det bara är bra att de provkör efter reparation, så att allt är ok. Om de kombinerar det med något annat ärende, så mycket bättre; sparar tid, pengar och miljö.B breakman skrev:Ser samma, ofta när jag har den på service så brukar det vara en tur på 1,5mil eller så. Men vet aldrig vart han åker eftersom bilen aldrig stängs av, start och slutpunkt är samma. Antar att det är lunch eller hämta grejer i någon butik. Görig inte då mycket eftersom han är bra på det han gör och billig.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 641 inlägg
förra gången jag bytte lur, Iphone 7-> Iphone 13 mini gick allt som på räls, men nu från mini till 15 PRO ska allt strula, allt får göras minst 2ggr. av någon anledning. Bytte till E-sim iofs. och de strulade ett antal timmar... Nu är det bara Plånboken (apple pay) som strular, men de har inte hittat felet ännu, så får prova varje dag till det fungerar... kommer säkert fler grejer jag som kommer jävlas, men denna gång var fan strulig. Saknar nästan tiden då man fick sitta och knappa in allas namn och nummer på nytt i telefonboken 
Hobbyelektriker
· E
· 15 365 inlägg
Jag saknar den tiden telefoner var av bakelit, de krånglade aldrig. Numren hade man i huvudet, eller i nödfall i en telefonbok.🧐