1 658 582 läst ·
17 773 svar
1659k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 209 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 653 inlägg
WAAAAAAAAGH!
De ringde från skolan:
"Vi skickade ditt barn med skolbussen, skulle vi det?"
Är det inte lite sent att fråga nu?
(Barnet hade dessutom redan kommit hem, som planerat).
De ringde från skolan:
"Vi skickade ditt barn med skolbussen, skulle vi det?"
Är det inte lite sent att fråga nu?
(Barnet hade dessutom redan kommit hem, som planerat).
Men på riktigt, jag skulle blivit skogstokig och gett upp ett yl som hörs ända till Östersund om det gällt mitt barn! 🤬13th Marine skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 653 inlägg
Som de sa det så hade vi inte fyllt systemet för fritidstider att det var skolskjuts hem och inte fritids idag, vi hade bara fyllt i systemet för skolskjuts att det skulle åkas hem 🙄Maria T skrev:
Aja, jag var ju hemma som planerat, och skolan är inte speciellt långt bort.
Imponerande dålig kommunikation från skolan i allmänhet...
I förrgår fick vi ett meddelande via systemet att de just nu har många frågor om skolskjuts och att man kan hitta mer info på hemsidan.
Inte konstigt eftersom man inte skickat ut förebyggande information, och kommunens hemsida lämnar en del att önska gällande tydlighet, länk till föräldraportalen hittar man inte under rubriken föräldraportal utan under "praktisk information"...
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
Vet inte om man ska ropa hej än, men klingan ser fortfarande ny ut.. vass och fin.. 🤯FredrikR skrev:
Det märktes inte ens att jag sågade igenom den... Makita-sänksågen måste vara de bäst spenderade pengarna nånsin....
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg
GAAAAAHHH för att få kontakt med vår vårdcentral!
Ringer och ringer och ringer men inga tillgängliga tider.
Letar andra vägar och får se att vår vårdcentral har en telefontillgänglighet på 53% så jag tillhör väl de 47% som ej kommer fram.
Vad fan får jag för pengarna?!!!
Ringer och ringer och ringer men inga tillgängliga tider.
Letar andra vägar och får se att vår vårdcentral har en telefontillgänglighet på 53% så jag tillhör väl de 47% som ej kommer fram.
Vad fan får jag för pengarna?!!!