kashieda kashieda skrev:
Men om det är i Östersjön, är det verkligen ett "landställe" då?
Kanske t om en tillflyktsort?

• Gilla
4774
  • Laddar…
4774
Gaaaaaaaaaaahhh varför har jag inte kunnat sova på över en vecka och f...n vad det börjar kännas 😡

• Ledsen
  • Wow
Oaken och 3 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Gaaaaaaaaaaahhh varför har jag inte kunnat sova på över en vecka och f...n vad det börjar kännas 😡
Ställ dig och hugg ved en dag, kanske kan hjälpa till 🙂

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Funkar det att ta en springtur? Motion eller kroppsarbete hjälper mot sömnlöshet, har jag hört...

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
C
kashieda kashieda skrev:
Funkar det att ta en springtur? Motion eller kroppsarbete hjälper mot sömnlöshet, har jag hört...
Ja eller sluta med alla sociala medier 😂

• Gilla
Pappa1986
  • Laddar…
C C.Ö skrev:
Ja eller sluta med alla sociala medier 😂
Särskilt om man sprider konspirationsteorier på dem, men det verkar inte 4774 göra...

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
C
kashieda kashieda skrev:
Särskilt om man sprider konspirationsteorier på dem, men det verkar inte 4774 göra...
Är inte gemene man själv mogen att avgöra vad som är en konspirationsteori eller ej . Utan att andra ska säga till vad som är rätt eller fel att tycka.

• Haha
mexitegel
  • Laddar…
C C.Ö skrev:
Är inte gemene man själv mogen att avgöra vad som är en konspirationsteori eller ej . Utan att andra ska säga till vad som är rätt eller fel att tycka.
Nej, det verkar ju verkligen inte så! Vissa klarar inte av att sortera utan hjälp eller vägledning. Vissa klarar inte ens av att ta in information öht!

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
C
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Nej, det verkar ju verkligen inte så! Vissa klarar inte av att sortera utan hjälp eller vägledning. Vissa klarar inte ens av att ta in information öht!
Det är ju väldigt farligt. Just så fungerar ett kommunistiskt samhälle

C C.Ö skrev:
Nja, vi har relativt bra utbildning och icke kommunistiska politiker som inte försöker hjärntvätta folket i detta land. Du tänker mer på Ryssland, Kuba, Kina och Nordkorea möjligtvis. De som är lättledda och faktaresistenta behöver väl inte kallas kommunister ?

• Gilla
Klass0n och 1 till
  • Laddar…
C C.Ö skrev:
Nja, snarare ett totalitärt samhälle, oavsett placering på en vänster-högerskala.

• Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
C
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Nja, vi har relativt bra utbildning och icke kommunistiska politiker som inte försöker hjärntvätta folket i detta land. Du tänker mer på Ryssland, Kuba, Kina och Nordkorea möjligtvis. De som är lättledda och faktaresistenta behöver väl inte kallas kommunister ?
Hallå! Vakna

• Haha
kashieda
  • Laddar…
C C.Ö skrev:
Hallå! Vakna
Är du kommunist? Gaaah!

• Haha
mexitegel
  • Laddar…
Maria T
4774 4774 skrev:
Har för mig att du nämnde, kanske i annan tråd, nån kronisk sjukdom (pudlar och backar på stört om jag har fel). Jag har ett antal.. kroniska, och jag vet vad det kan ställa till med emellanåt, tre timmar non-kvalitativ-sömn per natt gör ingen mänska glad. Är det gammalt eller nytt som spökar?
Jag kan såklart inte hjälpa (inte ens mig själv) men om det kan ge en ny tanke?

Hoppas du hittar orsak och kan få sova bättre.

• Gilla
4774
  • Laddar…
4774
kashieda kashieda skrev:
Tror det snarare beror på just överaktivitet, jag är aldrig stilla. Har ett sinne som driver mig till vansinne mellan varven. En ocd störning som jag har ärvt av min far som ärvt den av sin far som ärvt den av sin far osv som gör att vi hela tiden ser allt som behöver göras och då måste göra det omedelbart. Minsta lilla dammtuss väcker en lavin av sug att åtgärda och när man ändå gör det så, med dammsugaren i ena handen sätter man på en tvättmaskin osv. Att jag har fått 3 kortisonsprutor gör oxå sitt till. Bara att vänta ut min knäppa skalle 🤣

• Älska
  • Wow
Oaken och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.