1 503 779 läst ·
15 403 svar
1504k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Mina skrivarproblem genererar inte så många An i GAAAAHHHH!!!
Min Canon färgskrivare gnäller över att färgtonerna håller på att ta slut fast jag väljer svart/vit utskrift... + var tredje gång (skriver ut 1-2ggr/månaden) står det IP nummret saknas eller nått i skrivarens display. Datakunnig (som jag inte är) har sagt att "då har PCn blivit uppdaterad" så man får av och återinstallera skrivaren innan det går att skriva ut...
Min Canon färgskrivare gnäller över att färgtonerna håller på att ta slut fast jag väljer svart/vit utskrift... + var tredje gång (skriver ut 1-2ggr/månaden) står det IP nummret saknas eller nått i skrivarens display. Datakunnig (som jag inte är) har sagt att "då har PCn blivit uppdaterad" så man får av och återinstallera skrivaren innan det går att skriva ut...
Tokslut skrev:
Mina skrivarproblem genererar inte så många An i GAAAAHHHH!!!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har du provat meditation? Kan hjälpa att lugna hjärnan. Det kan ta tid att lära hjärnan att bara tänka på en sak så man bör prova några gånger.4774 skrev:
Tror det snarare beror på just överaktivitet, jag är aldrig stilla. Har ett sinne som driver mig till vansinne mellan varven. En ocd störning som jag har ärvt av min far som ärvt den av sin far som ärvt den av sin far osv som gör att vi hela tiden ser allt som behöver göras och då måste göra det omedelbart. Minsta lilla dammtuss väcker en lavin av sug att åtgärda och när man ändå gör det så, med dammsugaren i ena handen sätter man på en tvättmaskin osv. Att jag har fått 3 kortisonsprutor gör oxå sitt till. Bara att vänta ut min knäppa skalle 🤣
Allvetare
· Västra götaland
· 10 423 inlägg
Jag slängde precis en extrapatron jag hade liggandes till en HP Laserjet 4 .. skrivaren gick till återvinning för några år sen, den hade stått länge då jag saknat parallell-port i mer än 10 år...DennisCA skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg
Har en HP laserjet 1020 sedan 2005. Bytt toner en gång.
Det är nog så man funderat om det skulle vara möjligt att köra nån sorts virtuell NT4 server med nån parallel-usb adapter. Men det skulle förmodligen blir ganska jobbigt.Dan_Johansson skrev:
Man blir inte rik genom att sälja produkter som håller för länge. Det har skrivarbranschen sedan länge listat ut.DennisCA skrev:
Därför har vi bläckpatroner som "behöver bytas" innan de är tomma, och alla de tidigare strulfria modeller tillverkas inte längre.
Ja och det blir verkligt löjligt när bläckpatronerna kostar mer än skrivarenUnikt namn skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 10 423 inlägg