4774 4774 skrev:
Allt går med vilja våld och vaselin 🤣
Våld och vaselin låter farligt den här veckan 😉

• Haha
  • Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
Unikt namn
FredrikR FredrikR skrev:
Kom på det försent, hade garanterat inte gått sämre.. 😇
En öl eller två underlättar även mer radikala beslut... ;)

• Gilla
  • Haha
4774 och 1 till
  • Laddar…
Unikt namn Unikt namn skrev:
En öl eller två underlättar även mer radikala beslut... ;)
[media]
Precis den känslan när jag försökte för 10:e gången... 👿🫣😇

• Haha
Unikt namn
  • Laddar…
Mina skrivarproblem genererar inte så många An i GAAAAHHHH!!!

Min Canon färgskrivare gnäller över att färgtonerna håller på att ta slut fast jag väljer svart/vit utskrift... + var tredje gång (skriver ut 1-2ggr/månaden) står det IP nummret saknas eller nått i skrivarens display. Datakunnig (som jag inte är) har sagt att "då har PCn blivit uppdaterad" så man får av och återinstallera skrivaren innan det går att skriva ut...

• Ledsen
Maria T
  • Laddar…
Den som uppfinner en skrivare som fungerar kommer bli en mycket mycket rik man.

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Workingclasshero och 6 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Mina skrivarproblem genererar inte så många An i GAAAAHHHH!!!

Min Canon färgskrivare gnäller över att färgtonerna håller på att ta slut fast jag väljer svart/vit utskrift... + var tredje gång (skriver ut 1-2ggr/månaden) står det IP nummret saknas eller nått i skrivarens display. Datakunnig (som jag inte är) har sagt att "då har PCn blivit uppdaterad" så man får av och återinstallera skrivaren innan det går att skriva ut...
Skämt om bandet "Rage Against the Machine", gissning att de var arga på skrivare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
Anna_H och 9 till
  • Laddar…
A atomlab skrev:
Den som uppfinner en skrivare som fungerar kommer bli en mycket mycket rik man.
Jag undrar hur rik uppfinnaren av HP LaserJet 4 är... För det var en skrivare som funkade.

• Gilla
Nyfniken och 3 till
  • Laddar…
N
4774 4774 skrev:
Tror det snarare beror på just överaktivitet, jag är aldrig stilla. Har ett sinne som driver mig till vansinne mellan varven. En ocd störning som jag har ärvt av min far som ärvt den av sin far som ärvt den av sin far osv som gör att vi hela tiden ser allt som behöver göras och då måste göra det omedelbart. Minsta lilla dammtuss väcker en lavin av sug att åtgärda och när man ändå gör det så, med dammsugaren i ena handen sätter man på en tvättmaskin osv. Att jag har fått 3 kortisonsprutor gör oxå sitt till. Bara att vänta ut min knäppa skalle 🤣
Har du provat meditation? Kan hjälpa att lugna hjärnan. Det kan ta tid att lära hjärnan att bara tänka på en sak så man bör prova några gånger.

• Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
Jag undrar hur rik uppfinnaren av HP LaserJet 4 är... För det var en skrivare som funkade.
Jag slängde precis en extrapatron jag hade liggandes till en HP Laserjet 4 .. skrivaren gick till återvinning för några år sen, den hade stått länge då jag saknat parallell-port i mer än 10 år...

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
N
DennisCA DennisCA skrev:
Han fick väl sparken och produktionen av skrivaren las väl ner så att dom skulle kunna fortsätta sälja flera skrivare och toner 😀

• Haha
Nyfniken
  • Laddar…
Har en HP laserjet 1020 sedan 2005. Bytt toner en gång.

• Gilla
4774
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Jag slängde precis en extrapatron jag hade liggandes till en HP Laserjet 4 .. skrivaren gick till återvinning för några år sen, den hade stått länge då jag saknat parallell-port i mer än 10 år...
Det är nog så man funderat om det skulle vara möjligt att köra nån sorts virtuell NT4 server med nån parallel-usb adapter. Men det skulle förmodligen blir ganska jobbigt.

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Unikt namn
DennisCA DennisCA skrev:
Man blir inte rik genom att sälja produkter som håller för länge. Det har skrivarbranschen sedan länge listat ut.
Därför har vi bläckpatroner som "behöver bytas" innan de är tomma, och alla de tidigare strulfria modeller tillverkas inte längre.

• Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
N
Unikt namn Unikt namn skrev:
Man blir inte rik genom att sälja produkter som håller för länge. Det har skrivarbranschen sedan länge listat ut.
Därför har vi bläckpatroner som "behöver bytas" innan de är tomma, och alla de tidigare strulfria modeller tillverkas inte längre.
Ja och det blir verkligt löjligt när bläckpatronerna kostar mer än skrivaren

• Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
Det är nog så man funderat om det skulle vara möjligt att köra nån sorts virtuell NT4 server med nån parallel-usb adapter. Men det skulle förmodligen blir ganska jobbigt.
Jag testade nån sån adapter, men det var något som gjorde att jag gav upp det...🤔

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.