1 661 289 läst ·
17 806 svar
1661k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
GAAAAAAHHHHHHH!!!!!
Den känslan när man har en vecka kompledigt och har som vi säger här hemma "Große pläne" för dagarna som kommer... och så blir ett barn magsjukt vilket gör att de övriga också är hemma = inget gjort. Som krydda på bajsmackan så blev jag själv magsjuk igår. Nu börjar livet återvända lite men inte fasen blir det något gjort.
Den känslan när man har en vecka kompledigt och har som vi säger här hemma "Große pläne" för dagarna som kommer... och så blir ett barn magsjukt vilket gör att de övriga också är hemma = inget gjort. Som krydda på bajsmackan så blev jag själv magsjuk igår. Nu börjar livet återvända lite men inte fasen blir det något gjort.
Jag vet fortfarande inte riktigt vad som är OK att posta i tråden.
När jag först upptäckte den, så var den redan tiotalet sidor lång, så jag orkade inte läsa den, men antog att den var till för att häva ur sig sin frustration sådär i allmänhet.
Men först häromdagen tog jag mig tid att plöja den, ty jag trodde jag hade ett GAAAHHhh att bidra med.
(Fast alla erfarna elektriker sagt "Sätt aldrig igång med ett elcentralbyte i ett gammalt hus på en fredag, särskilt inte om man inte börjar kl 7, prick" så var det precis vad jag gjorde ... GAAAHHH!!)
Men sen fick jag känslan att TS ville att tråden skulle användas till att visa sin uppgivenhet över inlägg som bara upprepar det som redan finns i tråden.
Eller möjligen alla möjliga dumheter här på forumet ...
Men tråden verkar ju ändå ha glidit iväg till en mer allmän "GAAAHHH-tråd", där man kan spy ut sin frustration över lite vad som helst ...
När jag först upptäckte den, så var den redan tiotalet sidor lång, så jag orkade inte läsa den, men antog att den var till för att häva ur sig sin frustration sådär i allmänhet.
Men först häromdagen tog jag mig tid att plöja den, ty jag trodde jag hade ett GAAAHHhh att bidra med.
(Fast alla erfarna elektriker sagt "Sätt aldrig igång med ett elcentralbyte i ett gammalt hus på en fredag, särskilt inte om man inte börjar kl 7, prick" så var det precis vad jag gjorde ... GAAAHHH!!)
Men sen fick jag känslan att TS ville att tråden skulle användas till att visa sin uppgivenhet över inlägg som bara upprepar det som redan finns i tråden.
Eller möjligen alla möjliga dumheter här på forumet ...
Men tråden verkar ju ändå ha glidit iväg till en mer allmän "GAAAHHH-tråd", där man kan spy ut sin frustration över lite vad som helst ...
Jag röstar på A.Mikael_L skrev:
Jag vet fortfarande inte riktigt vad som är OK att posta i tråden.
När jag först upptäckte den, så var den redan tiotalet sidor lång, så jag orkade inte läsa den, men antog att den var till för att häva ur sig sin frustration sådär i allmänhet.
Men först häromdagen tog jag mig tid att plöja den, ty jag trodde jag hade ett GAAAHHhh att bidra med.
(Fast alla erfarna elektriker sagt "Sätt aldrig igång med ett elcentralbyte i ett gammalt hus på en fredag, särskilt inte om man inte börjar kl 7, prick" så var det precis vad jag gjorde ... GAAAHHH!!)
Men sen fick jag känslan att TS ville att tråden skulle användas till att visa sin uppgivenhet över inlägg som bara upprepar det som redan finns i tråden.
Eller möjligen alla möjliga dumheter här på forumet ...
Men tråden verkar ju ändå ha glidit iväg till en mer allmän "GAAAHHH-tråd", där man kan spy ut sin frustration över lite vad som helst ...![]()
Jag har tolkat det som lite mer fri form nu. Även om jag inte kvalar in som frisk för tillfället.Nötegårdsgubben skrev:
GAAAAAAAAAH!!!!
När man precis blivit färdig med den där grejen..
..och detta händer vid det absolut sista klicket med musen..
När man trycker på "spara"
När man precis blivit färdig med den där grejen..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
..och detta händer vid det absolut sista klicket med musen..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
När man trycker på "spara"
Möjligt att jag sparkar in öppna dörrar här, men igenkänningsfaktor hög i ditt GAAAAHHH. Bjuder därför på nedan länk:Violina skrev:
https://www.javelin-tech.com/blog/2019/05/solidworks-save-backup-auto-recover-options/
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 216 inlägg
Jag har varit med och fått tillräckligt många trådar att spåra ur för att ha några direkta synpunkter om inläggen. Det finns ju heller inget specifikt problem att lösa, så låt de inlägg som behöver komma ut skrivas! Har man lite självdistans till sig själv och sina problem är man nog i trådens anda.tommib skrev:
Avslutningsvis vill jag å det bestämdaste dementera att man behöver vara kliniskt frisk för att delta.
GAAAAAH! När man handlar saker på Tradera och inte får kontakt med säljaren och kan avsluta affären och Bygga hus tror att något kan ha hänt med säljaren och man sen får kontakt med säljaren och swishar betalning och man får dåligt samvete för att man skrev i GAAAAH-tråden på Bygga hus och sen får man inte sina grejer och säljaren stängs av från Tradera för att hen lurar folk och man har blivit 155 kr fattigare utan att ha fått något för det. Phu.MariaiÖstergötland skrev:
Japp!C cpalm skrev:
Edit:
Bästa är ju ändå felmeddelandet
"An unsupported attempt was made"
När man försöker spara
Jaja.. Jag kör hårt på "skratta eller gråta"-metoden när saker inte går som tänkt..
Jag skrattar mycket i mitt liv
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 inlägg
Gaaaaaaaaah!
Hemautomationssystemet har troligtvis skrivit sönder sitt minne igen, det är jättejobbigt att tända och släcka alla lampor själv
Hemautomationssystemet har troligtvis skrivit sönder sitt minne igen, det är jättejobbigt att tända och släcka alla lampor själv
