Enligt rykten så blir avloppet klart inatt. Dock, två dagar med avlopp i en grop är illa nog...

C
F Fluxor skrev:
Enligt rykten så blir avloppet klart inatt.
Ha ha, skall ha stå och koppla betongrör i bajsgropen i natt? Nästan så du får smyga ut och filma :crysmile:

• Gilla
Henningelvis och 1 till
  • Laddar…
Hur kan de allra enklaste instruktionerna vara så svåra att förstå?
Kan någon upplysa mig om hur man kan missförstå ”handla ensam” till ”det är lämpligt att ta med sig hela familjen/partner/kompisar in i butiken”?

Gaaaahhhh! Idioter!

• Gilla
mshelmer och 4 till
  • Laddar…
Q
Gaaaahhhh. Håller med

• Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
Om det bara är en som handlar så är det väl OK?

• Haha
  • Gilla
mshelmer och 4 till
  • Laddar…
Jag har en låda i hallen för arbetshanskar. På senare tid har det blivit svårt att hitta ett matchande par, så jag tog lådan till köket för att sortera upp hanskarna.

AAAAAARRRRRRRHHHHHHHHHAAAAA
14 st vänsterhanskar och 3 högerhanskar, vad AAHHRHR är detta:mad::mad::mad:???
Kan ju inte i detta fallet skylla på tvättmaskinen som brukar käka strumpor!!

Fich iaf. ihop 2 par hanskar:p, så nu har jag BARA 12 vänsterhanskar och en högerhanske som inte har någon respektive:thinking:...

• Gilla
  • Haha
faf och 4 till
  • Laddar…
Staffans2000
Anders Björk Anders Björk skrev:
Kan ju inte i detta fallet skylla på tvättmaskinen som brukar käka strumpor!!
GAH. för påslakan som inte bara äter stumpor, utan allt, när de ligger i bakhåll i tvättmaskinen. Blandad tvätt läggs in. först påslakan, sedan Underkläder, handdukar, byxor etc. När maskinen slutat centrifugera, ligger det bara ett mätt och förnöjt påslakan och rapar.

Staffan

• Gilla
  • Haha
topsiekret och 5 till
  • Laddar…
Nu har inte dessa hanskar varit i närheten av varken påslakan/örngott eller tvättmaskinen, så mysteriet kvarstår;)

A
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
GAH. för påslakan som inte bara äter stumpor, utan allt, när de ligger i bakhåll i tvättmaskinen. Blandad tvätt läggs in. först påslakan, sedan Underkläder, handdukar, byxor etc. När maskinen slutat centrifugera, ligger det bara ett mätt och förnöjt påslakan och rapar.

Staffan
Håller absolut med om det fenomenet,
kan man prova att FYLLA påslakanet med övrig tvätt innan som experiment ? :thinking::)

• Gilla
quattro1
  • Laddar…
Är det inte enklare att bara vända det ut-och-in från början?

Anders Björk Anders Björk skrev:
Nu har inte dessa hanskar varit i närheten av varken påslakan/örngott eller tvättmaskinen, så mysteriet kvarstår;)
De har förvandlats till överlopps lock för frysaskar. Kolla i kökskåpet!

BengtH BengtH skrev:
De har förvandlats till överlopps lock för frysaskar. Kolla i kökskåpet!
Mja, hittar dom inte i frysen heller.. Har kollat både i frysen och bland grytlapparna. Nu är det nog inte så sannorlikt att jag lämnar/använder skitiga arbetshanskar till sådant;) kan ju vara ganska ohygieniskt lite beroende på var jag har använt dom.

På tal om frys, här kommer ett "husfarstips" eller vad det nu kan kallas.

Jag lagar mat 2-3ggr/vecka och då gör jag så jag får ett antal portioner att frysa in i matlådor.
Efter ett dygn i frysen, så tar jag ut de frusna portionerna ur matlådorna och stoppar dom i 2-liters fryspåsar.
"Matblocken" är lättstaplade och tar upp ca 50-75% så stor plats som fryslådorna:D(alltid on om plats i frysen:D)

Jag behöver då inte ha flera 10-tals lådor upptagna i frysen/skåpen.

• Gilla
topsiekret och 3 till
  • Laddar…
GAAAAAAH!
För Microsoft-konto och one-drive! blir tokig.

PS.från en som var med när Flokstavrålet påbörjades och ropade själv!

• Gilla
TreeView och 1 till
  • Laddar…
C
När man lagt 2 timmar på en perfekt rördragning och sedan när man dragit den sista kopplingen upptäcker stödhylsan som har trillat ut på golvet.
GAAAAHHHH!!! :poop::mad:

• Wow
blackarrow
  • Laddar…
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Fylla i saker hos försäkringskassan!

(Jag gissar på att anledningen till att man inte lär sig detta på gymnasiet är för att det skulle ta hela tre år i anspråk)

• Gilla
Karlia och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.