1 503 810 läst ·
15 403 svar
1504k läst
15,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 397 inlägg
Gaaaaaaah!C cpalm skrev:
Jag klagade över nått i denna tråd och det var faktiskt inte det som var fel, det var en switch som hade gett upp (noterade att min Pihole var borta med).
Men bra tips, får kika lite på vad som finns.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 948 inlägg
Gaaahhh!!!
Parkslide! Tar över andra trådar långt utanför sitt naturliga habitat!
(Och nej, våga inte försöka svara något i sak om parkslide här. Jag kommer anmäla vartenda humorbefriat inlägg så fort det skrivs. Kanske redan medan det tänks!)
Parkslide! Tar över andra trådar långt utanför sitt naturliga habitat!
(Och nej, våga inte försöka svara något i sak om parkslide här. Jag kommer anmäla vartenda humorbefriat inlägg så fort det skrivs. Kanske redan medan det tänks!)
Vad har humor med GAAAAHHHH!!!-tråden att göra?Nötegårdsgubben skrev:
Renoverare
· Uppsala
· 2 088 inlägg
GAAAAHHHH!!!
klickgolvet sviktar....
...men tillräckligt för att rivas upp och läggas om?
GAAAAHHHH! IGEN!
klickgolvet sviktar....
...men tillräckligt för att rivas upp och läggas om?
GAAAAHHHH! IGEN!
GAAAAAHHH!
"Vi skall ha golvlister i källaren" säger ljuset i mitt liv
Inhandlar lister som fästes med clips för att "det skall se snyggt ut". Kollar inte specen på clipsen och kan konstatera att den slagborr som kan borra så nära golvet som det skulle behövas har åtminstone aldrig jag sett. GAAAHH!
Föreslår plugg och skruv, men det är "inte snyggt". GAAHH!
Föreslår slagspik och får grönt ljus. Funkar på 2 väggar. När jag kommer till ytterväggen visar det sig att den troligen är i samma material som Hitlers bunkrar. Det är stört omöjligt! GAAAAAHHHH!
12 timmar senare så "behöver vi inga lister i källaren"
Tillbaka på ruta 1
Dubbel GAAAAHHH!
Inhandlar lister som fästes med clips för att "det skall se snyggt ut". Kollar inte specen på clipsen och kan konstatera att den slagborr som kan borra så nära golvet som det skulle behövas har åtminstone aldrig jag sett. GAAAHH!
Föreslår slagspik och får grönt ljus. Funkar på 2 väggar. När jag kommer till ytterväggen visar det sig att den troligen är i samma material som Hitlers bunkrar. Det är stört omöjligt! GAAAAAHHHH!
Tillbaka på ruta 1
Dubbel GAAAAHHH!
Det är vid sådana tillfällen, jag lite tyst för mig själv, muttrar "fruntimmer".Skip6711 skrev:
GAAAAAHHH!
Tillbaka på ruta 1
Dubbel GAAAAHHH!
Staffans