1 660 005 läst ·
17 792 svar
1660k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Jag tycker det är värdefullare med ljus på morgonen än på kvällen. Men så är jag en kvällsmänniska som har svårt art komma igång om det är mörkt.AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Man sover ju för fan då ändå. Det var när vi var ett bondesamhälle. Nu är det mycket mer värt det är ljust en timme extra på eftermiddagen istället.
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 18 761 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 18 761 inlägg
"Man" -> Du (och, får jag medge, ett antal andra. Men inte alla)AndersMalmgren skrev:
Vissa av oss uppskattar att det är ljust när vi kliver upp. Vid 0600. Sommarkvällarna är ljusa ändå, det kan kvitta efter typ två veckor.
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Har väl inget större problem med att behålla vintertiden. Det jag har problem med är att ersätta sommartiden med vintertid som en del galningar vill. Hål i huvudet. Man vill ju sitta i solen på ballen en timme extra efter jobbet.tommib skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Gaaah 38.9 graders feber några dagar innan man ska till Alperna!
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg