AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Har väl inget större problem med att behålla vintertiden. Det jag har problem med är att ersätta sommartiden med vintertid som en del galningar vill. Hål i huvudet. Man vill ju sitta i solen på ballen en timme extra efter jobbet.
Varför inte bara köra både och? :dizzy:

AMWts8AqjdNXfNNq568WA2CFdvcyXYu5DVg6yD9LobVdwMKKKsGIMRUJD1JaYiIUlleCkCTyzz8PIViZZALYKVcNfGyPr90a7U3xjfbNCoPuOa24n2ETZANuZZlBFVGbfLtZzdsqDPAJvsGseB_cB9eebXeoU6lqCSNtX-C42TvcOzV9PijM2sPxOajkEWP34gP2NnOv5ipvi_CBxgS3cIZVRzlmttSguV7JOfbmST8edm6XpVazSjBF0ZZZU-H_CLDyVHOclvXPn3vmc74E4dk8OT_sdhK7unSpz6NoJkRypaRSGzq2_EGqUV1mKTAJvYG6WSHx9MzwJY41KbP9WT5yCO6we3VpsZ43VCU1PZaRXywuLy181Zu_vn6mnK0RONFs2Oyfnrvb31DN9i4VghejdDwdVqIMyNex-xQMLknkvX0nChFvxAu_Q7R6vBE_ZGKw8MjePKiTvIcDJNYI9Fuyr11iqasX_qYb6IMM4fwyUy3yya4Hs1pKjSWiYFgib394uTiGDmXcHFayhr_W6xHIkCi2MWfZa9E1y1FlGq66pAOYS9f2p-xdx5Noy8PO2kn7Kxu_tfsFyD05fetNmgUVxFaqVoA30jwL2pjp0LaQDgm8o3NrBLqVvOirGpmU-ncFGM38m1dk3jhmWfEhEN1fmz17-bSRgEQS3L1wPLHRw-jPcaHfCoEcpqY7a_6l1lFETDpHBZ3C4MzNO7Lu1O4I4D69lJYWXtm3aX9oipExOMb_XSzWoasDCSwcGXMUauHkld3nUeDjLMJ8N09SbYPvVJep5tWERsMtIbEHrvkVfMyhfmvGEm9JqSKzFd45wvQ2HMHKl_1c127sB1Vp2TxY53RYo2tcy-8F96FTExFEvjXg9Syd1_N842X-x9QzDKTGXEo3Y4dXEu5fDGL5j9DttNs4sMGI4h4W38W9NpnNZg0VgaACqxkbE_XGfd2aE8C3pSPaXPxGTlL7xiP9kwiKYI1cLkT4hYCFw14=w580-h937-no

• Haha
Igen och 2 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
Ett besök till Rinkeby då kanske?
GAAAHHH, modigt, för det är just den typen av skämt man kan få sparken för.
Man får inte busa överhuvudtaget i det här hysteriskt wannabe någontinglandet längre.
Inte ens mina afrovänner vill förbjuda ”negerboll” etc.
Är alla deprimerade, absolut skiträdda eller vad händer, ska man dra på en burka kanske (Igen fick hatstalkers redan så nu är det fritt fram för den att skoja)

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Gaahh!!1!

För folk som tror att bara för någon svart (historielös) person inte har en relation till n-ordet, så är det fritt fram att använda det...

• Gilla
  • Älska
lob och 8 till
  • Laddar…
Gaaaahhhh för ändlösa diskussioner av den här typen…

• Gilla
Keiller
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Covidtråden?

• Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
ClasseClas
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Komma bort från gråa svenskar
Skit i att logga in här på en vecka så är det löst.

• Älska
AndersMalmgren
  • Laddar…
N
Morgonen börjar bra när plogbilen körde fast i vårat vägskäl när den skulle vända. Chauffören klagade på att det är så mycket lös snö i vårat vägskäl. Talade om för honom att det är plogvallen från när dom plogade vägen.
Snöig väg med en snöplogsbil i arbete, upplyst, röda avspärrningspinnar synliga, träd i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
Workingclasshero och 17 till
  • Laddar…
EddieHansson
Gahh för Vattenfall. Är det världens sämsta elnätsbolag?

Jag anser ju att de har tagit betalt för mycket så jag ringer reklamarionsavdelningen.

1) jag säger att jag har timdebitering och att det verkar blivit fel.
2) Vattenfall säger det är förbrukningen från mätaren som ligger till grund för fakturering.
3) Siffrorna på mina sidor för timdebitering kan man inte gå på
4) jag frågar då var mina sidor får sina siffror ifrån.
5) elmätaren
6) borde det inte vara samma siffror då, undrar jag.
7) det kan de inte svara på.

• Gilla
  • Ledsen
  • Haha
  • Wow
Dilato och 5 till
  • Laddar…
EddieHansson EddieHansson skrev:

Jag anser ju att de har tagit betalt för mycket så jag ringer reklamarionsavdelningen.

2) Vattenfall säger det är förbrukningen från mätaren som ligger till grund för fakturering.
5) elmätaren
Kan man be att få ut siffrorna från elmätaren då? De borde väl kunna presentera underlaget de fakturerar efter..

• Gilla
frause och 1 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Easee-trådarna... Gaaahhh

• Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
EddieHansson
tveksamt tveksamt skrev:
Kan man be att få ut siffrorna från elmätaren då? De borde väl kunna presentera underlaget de fakturerar efter..
Verkar inte så.

Verkar inte så.
Låter ju konstigt, vid en tvist måste de väl ändå kunna visa upp ett underlag kan man tycka. Det finns inte några andra rapporter man kan dra ut.?

Verkar inte så.
Rätt säker på att du kan ringa 0771-101050, dit hänvisade deras vanliga kundtjänst mig, när jag ringde och frågade varför det fattades mätvärden på flertalet dagar, dvs. det jag kunde se när jag loggade in på Vattenfalls hemsida.....

5) elmätaren
Söte värld...:dizzy:

hsd
Grrraahhh
Hundarna får tuggpinnar varje kväll, dessa brukar vi köpa
Purina Dentalife hundtandvårdsprodukt, storpack, naturliga ingredienser, labrador retriever på förpackningen.
Skapa konto

Numera finns bara denna
Förpackning av Purina Dentalife hundtugg, naturlig rengöringsverkan, 18 tuggpinnar för stora hundar.
Skapa konto

Ingen större prisskillnad 89 för den övre och 86 för den undre

• Arg
  • Ledsen
cpalm och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.