1 662 026 läst ·
17 810 svar
1662k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoverare
· Stockholm
· 20 218 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 218 inlägg
Haha, det var faktiskt vad bärgarsnubben sade, hade Mekonomen varit öppen hade jag kunnat lösa det åt erKeiller skrev:
Tyvärr var säter helt nedstängt en söndag kl 1730
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Hoppas bara att AndersMalmgren har hunnit igenom till dess för sin egen skull. För då kommer zombisossarna fram och injicerar sitt sosselem och med det så är man fast i partiet för oöverskådlig tid. Och än så länge så är det tyst från honom så man börjar bli lite oroligFredrikR skrev:
I bästa fall sitter hen på ett sossetåg, eller iaf väntar på ett tåg. Hemsk upplevelse. Men polarklämman är iaf godNoramasen skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Samma som man får på sas plusbiljetter på inrikes?A atomlab skrev:
Du tror inte Malmgren tar flyget hem?
Gaaaah! Jag är mest nyfiken på om Malmgren åker i Team Arcteryx eller Team Jeans, det är som två läger bland stockholmarna i Romme, enligt min erfarenhet.
Precis! Nu när chokladen är borta så får man vara glad för det lilla! Tunt med flygplatser mellan Borlänge och Sthlm vart nu riskokaren gick sönder.richardtenggren skrev:
Riktiga stockholmare åker hem på måndag för att slippa bönderna som skall vandra hemåt
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Attans!A atomlab skrev:
Tänkte när han ändå var i krokarna så finns ju Flygplatsen i Romme
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
gaaaaaahhhhh!!!! Jag läser detsenaste halvdussinet inlägg och fattar absolut ingenting!! Har jag plötsligt hamnat i ett parallellt universum?
Renoverare
· Stockholm
· 20 218 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 218 inlägg
Hyrde bil på OKQ8 i Säter.Så kan jag lämna tillbaka den när jag hämtar bilen. Smidigt
