Keiller Keiller skrev:
Volvo? Så sossigt :D:D
Vanligaste märket i adelskalendern faktist :crysmile:
 
  • Haha
Workingclasshero
  • Laddar…
Vem fan hyr en volvo? Räckte de inkluderade milen bara till Romme alpin?
 
Redigerat:
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Vanligaste märket i adelskalendern faktist :crysmile:
Då hade du ju kunnat telefonerat Noppe eller Ian och bett om att nån svänger förbi Biltema och kört upp till Säter med en ny kylarslang och ett par kôrvar ;)
 
  • Haha
  • Gilla
Riemann och 2 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Då hade du ju kunnat telefonerat Noppe eller Ian och bett om att nån svänger förbi Biltema och kört upp till Säter med en ny kylarslang och ett par kôrvar ;)
Haha, det var faktiskt vad bärgarsnubben sade, hade Mekonomen varit öppen hade jag kunnat lösa det åt er :crysmile:

Tyvärr var säter helt nedstängt en söndag kl 1730
 
richardtenggren
Keiller Keiller skrev:
Då hade du ju kunnat telefonerat Noppe eller Ian och bett om att nån svänger förbi Biltema och kört upp till Säter med en ny kylarslang och ett par kôrvar ;)
Dåligt med svar hos dessa herrar, tror förmultningsprocessen hos dessa pågått några år nu :)
 
  • Haha
  • Gilla
Keiller och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Haha, det var faktiskt vad bärgarsnubben sade, hade Mekonomen varit öppen hade jag kunnat lösa det åt er :crysmile:

Tyvärr var säter helt nedstängt en söndag kl 1730
19:00 stänger genomfarten och samhället lever upp till den gamla, inte längre godkända sloganen - Tokig i Säter.
:geek:
 
  • Haha
AndersMalmgren och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
19:00 stänger genomfarten och samhället lever upp till den gamla, inte längre godkända sloganen - Tokig i Säter.
:geek:
Hoppas bara att AndersMalmgren har hunnit igenom till dess för sin egen skull. För då kommer zombisossarna fram och injicerar sitt sosselem och med det så är man fast i partiet för oöverskådlig tid. Och än så länge så är det tyst från honom så man börjar bli lite orolig;)
 
  • Haha
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
Hoppas bara att AndersMalmgren har hunnit igenom till dess för sin egen skull. För då kommer zombisossarna fram och injicerar sitt sosselem och med det så är man fast i partiet för oöverskådlig tid. Och än så länge så är det tyst från honom så man börjar bli lite orolig;)
I bästa fall sitter hen på ett sossetåg, eller iaf väntar på ett tåg. Hemsk upplevelse. Men polarklämman är iaf god
 
richardtenggren
A atomlab skrev:
I bästa fall sitter hen på ett sossetåg, eller iaf väntar på ett tåg. Hemsk upplevelse. Men polarklämman är iaf god
Samma som man får på sas plusbiljetter på inrikes? :p
Du tror inte Malmgren tar flyget hem? ;)

Gaaaah! Jag är mest nyfiken på om Malmgren åker i Team Arcteryx eller Team Jeans, det är som två läger bland stockholmarna i Romme, enligt min erfarenhet. ;)
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Samma som man får på sas plusbiljetter på inrikes? :p
Du tror inte Malmgren tar flyget hem? ;)

Gaaaah! Jag är mest nyfiken på om Malmgren åker i Team Arcteryx eller Team Jeans, det är som två läger bland stockholmarna i Romme, enligt min erfarenhet. ;)
Precis! Nu när chokladen är borta så får man vara glad för det lilla! Tunt med flygplatser mellan Borlänge och Sthlm vart nu riskokaren gick sönder.

Riktiga stockholmare åker hem på måndag för att slippa bönderna som skall vandra hemåt
 
richardtenggren
A atomlab skrev:
Precis! Nu när chokladen är borta så får man vara glad för det lilla! Tunt med flygplatser mellan Borlänge och Sthlm vart nu riskokaren gick sönder.

Riktiga stockholmare åker hem på måndag för att slippa bönderna som skall vandra hemåt
Attans!
Tänkte när han ändå var i krokarna så finns ju Flygplatsen i Romme ;)
 
gaaaaaahhhhh!!!! Jag läser detsenaste halvdussinet inlägg och fattar absolut ingenting!! Har jag plötsligt hamnat i ett parallellt universum?
 
  • Gilla
snaggletooth
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
gaaaaaahhhhh!!!! Jag läser detsenaste halvdussinet inlägg och fattar absolut ingenting!! Har jag plötsligt hamnat i ett parallellt universum?
Bara atom som utnyttjar sin rätt till svensk avundsjuka. Det gör han i alla trådar man skriver i:crysmile:
 
Hyrde bil på OKQ8 i Säter.Så kan jag lämna tillbaka den när jag hämtar bilen. Smidigt
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
GAAAAAHHHHH!
Blir helt galen! Jag skulle bara lossa luckan på diskmaskinen och så klantar jag till det så den har hakat ur på nåt sätt.
H*lvetes j*bla klantkärring är jag :mad:
GAAAAAHHHHH!
 
  • Ledsen
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.