1 662 523 läst ·
17 812 svar
1663k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Gaaah - ineffektivt arbete!
Skotta snö för att kunna snickra: 20 min
Bära ut maskiner mm: 15 min
Snickra: 2 timmar
Lunch: 1 timme
Panikevakuera pga snöblandat regn: 3,5 min
Vänta ut skitvädret: 1 timme
Skotta snö: 10 min
Snickra: 1 timme
Rengöra maskiner och städa undan: 30 min
Bära tillbaka maskiner: 15 min
Skotta snö för att kunna snickra: 20 min
Bära ut maskiner mm: 15 min
Snickra: 2 timmar
Lunch: 1 timme
Panikevakuera pga snöblandat regn: 3,5 min
Vänta ut skitvädret: 1 timme
Skotta snö: 10 min
Snickra: 1 timme
Rengöra maskiner och städa undan: 30 min
Bära tillbaka maskiner: 15 min
Visst är det roligt att vara utemexitegel skrev:
Gaaah - ineffektivt arbete!
Skotta snö för att kunna snickra: 20 min
Bära ut maskiner mm: 15 min
Snickra: 2 timmar
Lunch: 1 timme
Panikevakuera pga snöblandat regn: 3,5 min
Vänta ut skitvädret: 1 timme
Skotta snö: 10 min
Snickra: 1 timme
Rengöra maskiner och städa undan: 30 min
Bära tillbaka maskiner: 15 min
En som såg vad som hade hänt iaf!Tokslut skrev:
Du har så rätt så, det är lacken som släppt.
Tack för tipsen alla, om hur man bör/kan göra med tejprester! Bra tips och flera av dem funkar.
Det vore tillräckligt illa om det vore tejprester.. Men det är tyvärr lacksläpp vi ser på bilden
Förstod det, för inte orkar man gnälla över lite tejprester som lätt försvinner och tar mindre tid att fixa än att skriva inläggetV Vardagsrum skrev:
GAAAAH! För att trilla i kaninhålet med att göra en jigg för att göra en jigg..... När man tänker att man ska vara duktigt och lite långsiktigt effektiv att nu gör jag en jigg för att fräsa gångjärnen, men då måste jag först göra en jigg till pelarborren.... Det gick inte så fort längre. BAH
Renoverare
· Stockholm
· 20 220 inlägg
Brusten slang till kylaren och vägassistans. Kul avslut på skidsemestern.
Renoverare
· Stockholm
· 20 220 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 220 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 220 inlägg
