1 660 271 läst ·
17 794 svar
1660k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
gaaaah…
Vår 100 meter infartsväg till vårt hus förvandlad till en hinderbana. Kul att komma hem till efter en arbetsdag. Vi har skottat två timmar efter jobbet, och då klevs det ändå upp 04.30 imorse för att skotta så att vi skulle komma UT från gården. Det ska komma en decimeter till inom det närmaste dygnet… Jag orkar bara med ett gaaah med små bokstäver idag
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vår 100 meter infartsväg till vårt hus förvandlad till en hinderbana. Kul att komma hem till efter en arbetsdag. Vi har skottat två timmar efter jobbet, och då klevs det ändå upp 04.30 imorse för att skotta så att vi skulle komma UT från gården. Det ska komma en decimeter till inom det närmaste dygnet… Jag orkar bara med ett gaaah med små bokstäver idag
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 215 inlägg
Dags att röja vägområdet till våren ser det ut som.
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg
Ja det är brutalt nu. Var precis en vända upp i skogen och det knakar och smäller överallt. Väntar bara på strömavbrottet nu.Jumos skrev:
gaaaah…
[bild]
Vår 100 meter infartsväg till vårt hus förvandlad till en hinderbana. Kul att komma hem till efter en arbetsdag. Vi har skottat två timmar efter jobbet, och då klevs det ändå upp 04.30 imorse för att skotta så att vi skulle komma UT från gården. Det ska komma en decimeter till inom det närmaste dygnet… Jag orkar bara med ett gaaah med små bokstäver idag![]()
Känner igen detta. Min hyresgäst hörde av sig och ville ha lägre hyra några månader, eftersom elräkningen var så dyr. Nu när det blev kallt ute fick ju värmepumpen gå mer.mexitegel skrev:
Ja det där är ingen önskesits.N nybyggarn3 skrev:
"Finessen" går att stänga av.Noramasen skrev:
Ja det där är ingen önskesits.Och vad gäller WV så är det ett aber att de har en funktion på fjärrnyckeln att om man trycker in en knapp för länge så åker sidorutorna ner automatiskt. Och det kan de naturligtvis göra när de befinner sig i fickan. Och märker man av det inför att man går och knyter sig? Näää! Så på morgonen så blir det ett massivt GAAAAHHHnerande när man upptäcker att det regnat och välkomnas av plaskblöta säten. Vilken fullkomligt idiotisk finess som borde utbringa en GAAAHHHmedalj till den som kommit på denna styggelse till funktion.
![]()

