gaaaah…

Snötäckt skogsväg nattetid, sett från bil, tung snö på grenar, mystisk atmosfär.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vår 100 meter infartsväg till vårt hus förvandlad till en hinderbana. Kul att komma hem till efter en arbetsdag. Vi har skottat två timmar efter jobbet, och då klevs det ändå upp 04.30 imorse för att skotta så att vi skulle komma UT från gården. Det ska komma en decimeter till inom det närmaste dygnet… Jag orkar bara med ett gaaah med små bokstäver idag :worried:
 
  • Gilla
  • Wow
  • Ledsen
fremax och 7 till
  • Laddar…
Dags att röja vägområdet till våren ser det ut som.
 
  • Gilla
galento och 2 till
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Gaaah.

Just när det blir det väder och väglag som triggade mig att köpa fyrhjulsdriven bil, visar det sig att växellådan måste bytas.
Är det inte det ena så är det andra, sa flickan som blödde näsblod.
 
  • Haha
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Dags att röja vägområdet till våren ser det ut som.
Japp! Men på sommaren är det lättglömt eftersom allt står rakt upp och inte hänger över vägen :rofl:
 
  • Haha
  • Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
GAAAAAHHH För hyresgäster med kallhyra som inte fattar att även deras elräkning blir dyrare i år och tycker man ska se över husets elsystem....
 
  • Wow
  • Haha
  • Gilla
fremax och 5 till
  • Laddar…
Jumos Jumos skrev:
gaaaah…

[bild]

Vår 100 meter infartsväg till vårt hus förvandlad till en hinderbana. Kul att komma hem till efter en arbetsdag. Vi har skottat två timmar efter jobbet, och då klevs det ändå upp 04.30 imorse för att skotta så att vi skulle komma UT från gården. Det ska komma en decimeter till inom det närmaste dygnet… Jag orkar bara med ett gaaah med små bokstäver idag :worried:
Ja det är brutalt nu. Var precis en vända upp i skogen och det knakar och smäller överallt. Väntar bara på strömavbrottet nu.
 
  • Gilla
Jumos
  • Laddar…
GAAAAHHH!
När man tillslut lyckats röja bort all snö så man får upp dörren till bilen och inser att det är nästan lika mycket snö i bilen.
 
  • Bil interiör full med snö, öppen dörr, blurrig nattbild, kallt väder, vinter, förarsäte täckt av snö.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ledsen
  • Wow
Workingclasshero och 23 till
  • Laddar…
Oj! Har du glömt sidofönstret öppet eller???
 
B b8q skrev:
Oj! Har du glömt sidofönstret öppet eller???
Tyvärr. Hände nog under helgens snökaos när jag flyttade om bilar i samband med snöröjning. Körde ner rutan för att se spegeln och den måste ha fastnat på vägen upp.
 
  • Ledsen
  • Gilla
hydrolift och 2 till
  • Laddar…
N
Gaaahhhh
När värmefläkten i traktorn slutar fungera.
Och handbromsen inte släpper
 
  • Arg
Jumos
  • Laddar…
Blodsoppen
mexitegel mexitegel skrev:
GAAAAAHHH För hyresgäster med kallhyra som inte fattar att även deras elräkning blir dyrare i år och tycker man ska se över husets elsystem....
Känner igen detta. Min hyresgäst hörde av sig och ville ha lägre hyra några månader, eftersom elräkningen var så dyr. Nu när det blev kallt ute fick ju värmepumpen gå mer.:rofl:
 
N nybyggarn3 skrev:
GAAAAHHH!
När man tillslut lyckats röja bort all snö så man får upp dörren till bilen och inser att det är nästan lika mycket snö i bilen.
Ja det där är ingen önskesits.:cry: Och vad gäller WV så är det ett aber att de har en funktion på fjärrnyckeln att om man trycker in en knapp för länge så åker sidorutorna ner automatiskt. Och det kan de naturligtvis göra när de befinner sig i fickan. Och märker man av det inför att man går och knyter sig? Näää! Så på morgonen så blir det ett massivt GAAAAHHHnerande när man upptäcker att det regnat och välkomnas av plaskblöta säten. Vilken fullkomligt idiotisk finess som borde utbringa en GAAAHHHmedalj till den som kommit på denna styggelse till funktion. :mad:
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
Ja det där är ingen önskesits.:cry: Och vad gäller WV så är det ett aber att de har en funktion på fjärrnyckeln att om man trycker in en knapp för länge så åker sidorutorna ner automatiskt. Och det kan de naturligtvis göra när de befinner sig i fickan. Och märker man av det inför att man går och knyter sig? Näää! Så på morgonen så blir det ett massivt GAAAAHHHnerande när man upptäcker att det regnat och välkomnas av plaskblöta säten. Vilken fullkomligt idiotisk finess som borde utbringa en GAAAHHHmedalj till den som kommit på denna styggelse till funktion. :mad:
"Finessen" går att stänga av.
 
E Edlunn skrev:
"Finessen" går att stänga av.
Hur gör man det ?
 
  • Gilla
Noramasen
  • Laddar…
Bono_R Bono_R skrev:
Hur gör man det ?
Minns inte exakt men under car i infotainmentsystemet finns fönster/dörrar och där kan det ställas in.
 
  • Gilla
Noramasen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.