kashieda kashieda skrev:
Du tänker ju helt fel!

Vit bil ger rabatt. Röd bil kostar såklart extra eftersom röda bilar går fortare än andra, och det avspeglar sig i utrustningen.
Bilfärger påminner om en här på byn som inte var helt hundra och påstod att han börjat läsa körkortsboken och skulle ta körkort. Någon frågade "Om det kommer två bilar samtidigt till en korsning, vem får köra först?" Svaret blev "Grön bil kör först, röd bil står stilla".
"jaha, men om en bil är blå?"
Det blev tyst ett tag, sedan kom det "Blå bil gör som han vill"
 
  • Haha
Jumos och 4 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Du tänker ju helt fel!

Vit bil ger rabatt. Röd bil kostar såklart extra eftersom röda bilar går fortare än andra, och det avspeglar sig i utrustningen.
Fun fact, i figurspelet Warhammer 40k så går fordonen hos en ras snabbare om de är röda, helt enkelt för att att de tror att röda fordon går snabbare.

Och med det kommer jag hädanefter börja mina inlägg här med WAAAAAGH!
 
  • Älska
  • Haha
  • Gilla
Beskow93 och 4 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!!

Nu har vårt adsl från Telenor blivit nedstängt och vi har blivit "uppgraderade" till mobilt "bredband" :mad:
Skärmdump av bredbandskollen.se visar låg nedladdnings- och uppladdningshastighet samt svarstid för en internetanslutning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
  • Wow
  • Gilla
cpalm och 6 till
  • Laddar…
Roga1337 Roga1337 skrev:
Jag ersatte 9st G9 20 watt i taklampan till dessa: [länk]
(y)
Förpackning med tre halogen- och LED-lampor G9, varumärkena Biltema och Philips synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Växt inomhus med gröna löv speglas i fönster, oskarp spegelbild av person i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


@Isakare
 
  • Gilla
GladanS och 2 till
  • Laddar…
galento
Kollade mobilen här ( Telia) :
Internet-hastighetstestresultat visar nedladdning 2,09 Mbit/s, uppladdning 5,09 Mbit/s, svarstid 32,92 ms.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
galento galento skrev:
Kollade här :
[bild]
Jodå, men adsl höll strax över 20...

Såhär dåligt nät har jag inte haft sen vi bytte från 56k-modem hemma hos föräldrarna på andra sidan millennieskiftet.
 
tommib
13th Marine 13th Marine skrev:
Fun fact, i figurspelet Warhammer 40k så går fordonen hos en ras snabbare om de är röda, helt enkelt för att att de tror att röda fordon går snabbare.

Och med det kommer jag hädanefter börja mina inlägg här med WAAAAAGH!
Jappjapp.

Evil sunz FTW!
 
  • Gilla
  • Älska
Dan_Johansson och 2 till
  • Laddar…
e02jr e02jr skrev:
GAAAAHHHH!!!

Nu har vårt adsl från Telenor blivit nedstängt och vi har blivit "uppgraderade" till mobilt "bredband" :mad:
[bild]
jag har hört att mobilt bredband är överlägset tom fiber ju. det är INGEN som vill ha fiber.
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
mexitegel och 4 till
  • Laddar…
Skicka den till mig då! ;)
 
WAAAAAAGH!

Och här sitter jag och väntar på att Bahnhof ska skicka mig ett nytt erbjudande på att byta till deras villafiber.
 
Har fiber, betalar för 250 Mbit.
Fick nyss det här resultatet.
Skärmdump av internet hastighetstest, visar hög nedladdning/upploading hastighet, låg svarstid, operatör Telia.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
galento och 4 till
  • Laddar…
N nybyggarn3 skrev:
GAAAAHHH!
När man tillslut lyckats röja bort all snö så man får upp dörren till bilen och inser att det är nästan lika mycket snö i bilen.
Ett kompletterande GAAAAHHH!!!!!!!!!:
Efter snöincidenten är bilen inte fullt frisk. Torkarna går inte att stänga av. Alla lägen på spaken fungerar klockrent, utom avstängdläget. Där går torkarna i ett fast, ganska snabbt, intervall. Dessutom varnar bilen för att stabiliseringssystemet är ur funktion och begränsar effekten kraftigt.
 
  • Ledsen
Jumos
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Har fiber, betalar för 250 Mbit.
Fick nyss det här resultatet.
[bild]
Det är bara att ringa kundtjänsten och klaga!
 
Riktigt bra uppkoppling(y)
Jag är ändå nöjd med mitt Wi-Fi resultat.
Med tanke på att frugan streamar serie på Apple TV:n medans grabben spelar dator, discordar&spotifyar på övervåningen samtidigt som jag kollar Youtube Apple TV 4k i biorummet i källaren (gamla garaget med betongbjälklag emellan)
Fiber 250/100.
Skärmdump av hastighetstest, nedladdning 238,64 Mbps, uppladdning 98,97 Mbps, svarstid 15,96 ms.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
N
N nybyggarn3 skrev:
Ett kompletterande GAAAAHHH!!!!!!!!!:
Efter snöincidenten är bilen inte fullt frisk. Torkarna går inte att stänga av. Alla lägen på spaken fungerar klockrent, utom avstängdläget. Där går torkarna i ett fast, ganska snabbt, intervall. Dessutom varnar bilen för att stabiliseringssystemet är ur funktion och begränsar effekten kraftigt.
Tror du behöver få in bilen någonstans varmt och torka ur den ordentligt. Eventuellt kan det fungera med kupévärmare och fönstret lite på springa så fukten vädras ut
 
  • Gilla
mikethebik
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.