1 661 577 läst ·
17 807 svar
1662k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Bilfärger påminner om en här på byn som inte var helt hundra och påstod att han börjat läsa körkortsboken och skulle ta körkort. Någon frågade "Om det kommer två bilar samtidigt till en korsning, vem får köra först?" Svaret blev "Grön bil kör först, röd bil står stilla".kashieda skrev:
"jaha, men om en bil är blå?"
Det blev tyst ett tag, sedan kom det "Blå bil gör som han vill"
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 668 inlägg
Fun fact, i figurspelet Warhammer 40k så går fordonen hos en ras snabbare om de är röda, helt enkelt för att att de tror att röda fordon går snabbare.kashieda skrev:
Och med det kommer jag hädanefter börja mina inlägg här med WAAAAAGH!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 668 inlägg
tommib
Bergsfogde
· Stockholm
· 18 770 inlägg
tommib
Bergsfogde
- Stockholm
- 18 770 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 668 inlägg
WAAAAAAGH!
Och här sitter jag och väntar på att Bahnhof ska skicka mig ett nytt erbjudande på att byta till deras villafiber.
Och här sitter jag och väntar på att Bahnhof ska skicka mig ett nytt erbjudande på att byta till deras villafiber.
Ett kompletterande GAAAAHHH!!!!!!!!!:N nybyggarn3 skrev:
Efter snöincidenten är bilen inte fullt frisk. Torkarna går inte att stänga av. Alla lägen på spaken fungerar klockrent, utom avstängdläget. Där går torkarna i ett fast, ganska snabbt, intervall. Dessutom varnar bilen för att stabiliseringssystemet är ur funktion och begränsar effekten kraftigt.
Riktigt bra uppkoppling
Jag är ändå nöjd med mitt Wi-Fi resultat.
Med tanke på att frugan streamar serie på Apple TV:n medans grabben spelar dator, discordar&spotifyar på övervåningen samtidigt som jag kollar Youtube Apple TV 4k i biorummet i källaren (gamla garaget med betongbjälklag emellan)
Fiber 250/100.
Jag är ändå nöjd med mitt Wi-Fi resultat.
Med tanke på att frugan streamar serie på Apple TV:n medans grabben spelar dator, discordar&spotifyar på övervåningen samtidigt som jag kollar Youtube Apple TV 4k i biorummet i källaren (gamla garaget med betongbjälklag emellan)
Fiber 250/100.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tror du behöver få in bilen någonstans varmt och torka ur den ordentligt. Eventuellt kan det fungera med kupévärmare och fönstret lite på springa så fukten vädras utN nybyggarn3 skrev:Ett kompletterande GAAAAHHH!!!!!!!!!:
Efter snöincidenten är bilen inte fullt frisk. Torkarna går inte att stänga av. Alla lägen på spaken fungerar klockrent, utom avstängdläget. Där går torkarna i ett fast, ganska snabbt, intervall. Dessutom varnar bilen för att stabiliseringssystemet är ur funktion och begränsar effekten kraftigt.




