1 657 165 läst ·
17 756 svar
1657k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 641 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 641 inlägg
Hyr man stuga i Ullared får man komma in en timme tidigare.
Passade mig perfekt, särbon försvann innan tuppen, jag o hunden drog oss till 10 i sängen, då var handlingen klar, vi kunde äta frukost och åka hem
Passade mig perfekt, särbon försvann innan tuppen, jag o hunden drog oss till 10 i sängen, då var handlingen klar, vi kunde äta frukost och åka hem
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 133 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 133 inlägg
GAH! Installerat debian på en VM igår. Tyckte det blev så många buggar med WSL och vissa appar jag ville köra. Så ska prova på en ren debian installation istället.
MEN I min enfald när jag laddade hem ISO:n trodde jag i386 = 32 och 64 bit intel men nej det är endast 32 bit. AMD64 ska jag ha.
Så det blev å radera hela installationen och börja om från början. Men nu är den installerad. Nu ska jag ta mig an emacs och se om det går att få det som jag vill ha det.
MEN I min enfald när jag laddade hem ISO:n trodde jag i386 = 32 och 64 bit intel men nej det är endast 32 bit. AMD64 ska jag ha.
Så det blev å radera hela installationen och börja om från början. Men nu är den installerad. Nu ska jag ta mig an emacs och se om det går att få det som jag vill ha det.
Allvetare
· Västra götaland
· 10 919 inlägg