1 657 302 läst ·
17 756 svar
1657k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Nu var det dags igen, Flashback ligger nere och sista dagarna har både Skatteverket och Apoteket haft stora it-problem. Verkar vara mycket som strular just nu.
Skatteverket är väl för att de nu i dagarna gjort klart och informerat om årets deklaration, brukar bli hårt belastat. Trots att de skickar ut den digitalt är det nog många som loggar in och kollar.B Bitterhetsakademin skrev:
Logga in bör du kunna, men inte se din deklaration om den inte finns klar.😉Suvi5700 skrev:
Kan ju vara så att många nu hört att den finns klar och testar, mycket trafik blir det.😆
Själv fick jag den i Kivra också, så behövde inte gå till Skatteverkets sajt.
Gaaaah!
För att se sin bästa vän tappa allt hår, tappa matlust och vara en blek kopia av sig själv.
Båda mina föräldrar avled i cancerns efterdyningar. Ett otal av mina mostrar och kusiner har fått bröstcancer.
Jag är fan livrädd varje gång jag går på mammografi, eller undersökningar gällande mag/tarm.
Så, idag blev jag bara extra ledsen.
För att se sin bästa vän tappa allt hår, tappa matlust och vara en blek kopia av sig själv.
Båda mina föräldrar avled i cancerns efterdyningar. Ett otal av mina mostrar och kusiner har fått bröstcancer.
Jag är fan livrädd varje gång jag går på mammografi, eller undersökningar gällande mag/tarm.
Var på TV om Crohns sjukdom som ökade bland unga, kallad värdens dyraste sjukdom.Maria T skrev:
Gaaaah!
Min exfru har haft det hela livet, det är ingen lek att leva med, det är GAAAHHHH, hon tynar bort nu för det finns inget kvar som tar upp näring i kroppen längre.
B
Blazermannen
Medlem
· Uppsala län
· 428 inlägg
Blazermannen
Medlem
- Uppsala län
- 428 inlägg
Kan bidra med mer på temat. GAAAAHHHH!!! är ett för svagt uttryck.Maria T skrev:
Gaaaah!
Min far, två av hans tre syskon och min farmor gick alla bort i cancer av olika slag. Det har jag länge haft i bakhuvudet och gått på diverse koller och screeningar på senare år. Allt brukar vara utan anmärkning.
För ett år sedan upptäcktes en åkomma (inte cancer) hos mig som krävde viss behandling och medicinering. Under året har jag varit på återkommande läkarbesök för koll och däremellan lämnat blodprov ibland. Allt brukar vara bra, ända tills jag lämnade blodprov i början av februari, då fanns flera avvikelser som gjorde att läkaren remitterade mig till datortomografi. Den visade att jag har cancer. Efter en ny omgång DT blev jag kallad till kirurgmottagningen. Jag trodde att de skulle informera om en kommande operation, något jag var mycket nervös inför.
Informationen var av ett annat slag - operation är omöjlig. Jag ska få cellgiftsbehandling, fungerar den bra kan jag kanske leva ett år till, men det är osannolikt. 😢😢😢
GAAAAAHHHHH!!!!!!!!!
Hur kan folk hamna i masspsykos för en gratis kaffeburk i tunn sladdrig plåt med plastlock, kvällstidningarna visar videoklipp där butiken stormas och smockan hänger i luften då "investerare" ska ha tag i så många burkar som möjligt för att lägga ut på nätet för att vidaresälja. Har sett burkar säljas för 1500 men även galningar som försöker få flera hundra tusen. Zoegas reklamkampanj har iallafall varit lyckad och gett publicitet värd miljoner.
Bilderna såg mera ut som hämtade från hungerkravaller i något u-land.😆🤡 När hysterin har lagt sig lär den vara värd några tior på loppis.
Hur kan folk hamna i masspsykos för en gratis kaffeburk i tunn sladdrig plåt med plastlock, kvällstidningarna visar videoklipp där butiken stormas och smockan hänger i luften då "investerare" ska ha tag i så många burkar som möjligt för att lägga ut på nätet för att vidaresälja. Har sett burkar säljas för 1500 men även galningar som försöker få flera hundra tusen. Zoegas reklamkampanj har iallafall varit lyckad och gett publicitet värd miljoner.
Bilderna såg mera ut som hämtade från hungerkravaller i något u-land.😆🤡 När hysterin har lagt sig lär den vara värd några tior på loppis.