B Bassrunner skrev:
GAAAAAAHHHHHH!!!

Det heter Swish! Inte Svish, inte Switch, inte Svistj, inte Schweiz eller ens Swetich. SWISH! GAAAAAHHHH!!!!

När du ändå är inne på ämnet : ett stort gaaaaah till människor som inte kan uttala Schweiz

• Gilla
Skandiamannen och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
Jag säger -Silver, på fråga A
Och på B, gissar jag på Sten Åke Cederhök
Och på fråga C, vet jag inte. För jag har inte läst tråden från början.

B ska vara Bert-Åke Varg.

Staffans2000
Fan också! Det var ju det jag tänkte säga. Får jag ändra mig?

A
Javisst,om du läser coronatråden från början isf(y) annars icke;)

• Haha
linneac och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
Jag säger till när jag är färdig. Om jag inte hinner dö innan.

Staffan

Staffans2000
Kan det inte räcka med att jag blivit "perona non grata" av Bo. Stilberg?:D

• Gilla
useless
  • Laddar…
useless useless skrev:
B ska vara Bert-Åke Varg.
Bert-Åke verkar vara en trevlig prick

GAAHHH!!!!!!!
Nu vet jag varför jag går upp 15kg när jag tar på mej arbetskläderna.......

T.ex. ska bara fixa en liten grej:
Står på stegen, FFFFF*********NNNNN!! Var är tumstocken??? Bara ner och söka. Där for 8 minuter åt fanders.
Åter på stegen, AAHHHHH!!! Var är hammaren??? Bara ner och söka rätt på den. Ytterligare 9 minuter åt pipsvängen!!
Ännu en gång på stegen. Hamra på... VAR ÄR TUMSTOCKEN??? Jag hade den ju nyss!! Bara ner och söka... Nu tog det 13 minuter att hitta den.
Igen uppepå stegen, NEEEEJJJJ!!! Skruvdragaren???? AAAAHHH ner och leta den. Vistja den ligger kanske i bilen??? NÄÄÄÄ. SÖKA SÖKA . . . Jaha där ligger du din dj&"%# .... Jaja.. 18 minuter till..
Uppe på stegen ------- VA F****N Måste ju hämta rätt skruv..........
--------------
OHH Äntligen klar med den grejjen.. Till nästa grej att fixa... Vart tog tumstocken vägen???????????????????????????????????????? NEJ!! Den ligger där UPPE!! Tillbaka med stegen...........

Där for lätt 1,5 timme att fixa en liten grej bara för att inte verktygen följer med hela tiden.

Och polarna tycker att jag är konstig?? Fattar inte det.....

• Haha
  • Gilla
CHEMAS och 5 till
  • Laddar…
Anders Björk Anders Björk skrev:
GAAHHH!!!!!!!
Nu vet jag varför jag går upp 15kg när jag tar på mej arbetskläderna.......

T.ex. ska bara fixa en liten grej:
Står på stegen, FFFFF*********NNNNN!! Var är tumstocken??? Bara ner och söka. Där for 8 minuter åt fanders.
Åter på stegen, AAHHHHH!!! Var är hammaren??? Bara ner och söka rätt på den. Ytterligare 9 minuter åt pipsvängen!!
Ännu en gång på stegen. Hamra på... VAR ÄR TUMSTOCKEN??? Jag hade den ju nyss!! Bara ner och söka... Nu tog det 13 minuter att hitta den.
Igen uppepå stegen, NEEEEJJJJ!!! Skruvdragaren???? AAAAHHH ner och leta den. Vistja den ligger kanske i bilen??? NÄÄÄÄ. SÖKA SÖKA . . . Jaha där ligger du din dj&"%# .... Jaja.. 18 minuter till..
Uppe på stegen ------- VA F****N Måste ju hämta rätt skruv..........
--------------
OHH Äntligen klar med den grejjen.. Till nästa grej att fixa... Vart tog tumstocken vägen???????????????????????????????????????? NEJ!! Den ligger där UPPE!! Tillbaka med stegen...........

Där for lätt 1,5 timme att fixa en liten grej bara för att inte verktygen följer med hela tiden.

Och polarna tycker att jag är konstig?? Fattar inte det.....
Låter mer som att du har dålig koll på grejerna..

• Gilla
possum77 och 1 till
  • Laddar…
Violina Violina skrev:
Låter mer som att du har dålig koll på grejerna..
Nä, dom ligger bara alltid på fel plats :crysmile:

• Haha
  • Gilla
Nyfniken och 2 till
  • Laddar…
EvaMLin
Juklappsönskemål...?

Person iklädd byggbyxor från Fristads med verktygshängare och diverse verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

EvaMLin EvaMLin skrev:
Juklappsönskemål...?

[bild]
Sådär ser jag ju ut, plus skruvdragare och verktygsvästen med alla mejslar och tänger.

Som sagt, mitt minne är som.... Har tyvärr en förvärvad järnskada efter en halkolycka - bl.a. tog närminnet ordentligt med stryk? Vadå? Vilket då?? Vad pratar du om? AAAAAAAAAHHHHH!!

Har jag inte allt med mej, så får jag leta mej halvt fördärvad efter verktygen.

• Gilla
hobbs och 1 till
  • Laddar…
EvaMLin EvaMLin skrev:
Juklappsönskemål...?

[bild]
Jag med min ADD försökte med en sån lösning, så att jag inte skulle behöva irra runt som en nyss nackad höna efter åtminstone de vanligaste verktygen. Men brallorna blev så frbskt tunga av allt som hamnade i dem så de föll bara av. (Hängslena höll inte heller).

Vavadevisa? GAAAAHHHH!!!

• Haha
EvaMLin
  • Laddar…
A
Men gaaaahhhhh!! Det är ju ett verktygsbälte med fasta hängslen,inget med brallorna att göra;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.