P Pappa1986 skrev:
GAAAAHHH!!

När man inser att man blivit äldre inte klarar av super Mario 3 längre :crysmile:

Va det verkligen såhär svårt.....
U r old!
Fast visst det var längesedan 1an, 2an och 3an spelades, så risken är ....:oops:
Kommer det en nytt Mario som kräver ny konsol är jag långt fram i kön. :geek::heart:

• Gilla
landan81
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
U r old!
Fast visst det var längesedan 1an, 2an och 3an spelades, så risken är ....:oops:
Kommer det en nytt Mario som kräver ny konsol är jag långt fram i kön. :geek::heart:
Spelar med Nintendo 64 konsolen.. går ha vilken konsol som helst så länge det är USB anslutning hehe

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Gaaaah!
Vatten i Whiskyn
En whiskyglas med vatten på ett trädäck utomhus med gröna buskar i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
Roga1337 och 5 till
  • Laddar…
Skip6711 Skip6711 skrev:
Gaaaah!
Vatten i Whiskyn
[bild]
:D Paraplydrink är inget för dig?

• Gilla
gone_fishing och 1 till
  • Laddar…
Skip6711 Skip6711 skrev:
Gaaaah!
Vatten i Whiskyn
[bild]
Det ska vara lite vatten i whiskyn.

• Gilla
HasseTeknik och 2 till
  • Laddar…
Åskregn i Lund. Fick flytta in ett snäpp under tak, njuta av Whiskyn och titta på blixtarna

• Gilla
Kirre2 och 1 till
  • Laddar…
Satsuki
Skip6711 Skip6711 skrev:
Åskregn i Lund. Fick flytta in ett snäpp under tak, njuta av Whiskyn och titta på blixtarna
Var det där åskan gick? Vi fick regnet, men såg bara åskan på håll fr byarna österut….

Satsuki KristinaRT skrev:
Var det där åskan gick? Vi fick regnet, men såg bara åskan på håll fr byarna österut….
Gaaah!
Frågar du en gammal lundabo så hör nog Linero också till "byarna österut". När åskan var som närmast så hade vi ca 4 sek mellan blixt och muller...

• Wow
Satsuki
  • Laddar…
Satsuki
Skip6711 Skip6711 skrev:
Gaaah!
Frågar du en gammal lundabo så hör nog Linero också till "byarna österut". När åskan var som närmast så hade vi ca 4 sek mellan blixt och muller...
Sant, men Linero är Lund, iaf numera… tänker på Dalby, Sandby, Revinge, Harlösa etc :)

• Gilla
Skip6711
  • Laddar…
Q
GAAAAHHHH!!! REKLAM. Ja, jag vet att det blir lite tjatigt men är dålig på att göra inlägg fast man hängt här i många år, underbart att läsa.

Gaaaaaahhhh på grund av SAS-strejken sitter jag nu fast i södra Frankrike!!!! Sol och salta bad hela dagarna!

• Gilla
  • Haha
  • Älska
nino och 12 till
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
GAAAAHHH!!

När man inser att man blivit äldre inte klarar av super Mario 3 längre :crysmile:

Va det verkligen såhär svårt.....
Har en sådan usb med nintendo 8 bitar spel. Visst kontrollen är inte hundra, men fan vad svåra spelen är!

• Gilla
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
Satsuki
Gaaaaahhhhhh….. 80 mördarsniglar avlivade på 15 minuter ikväll….. nackdelen med regn :rolleyes:

• Wow
  • Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
Gaaahhhhh för sommarförkylningar!

• Ledsen
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Maria T
GAAAAHHHH! För en vän till mig vars hela familj just testade positivt för Covid19 :(

• Ledsen
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.