1 651 122 läst ·
17 665 svar
1651k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Snöslungan fungerar igen med ny rem så ni kan ta det lugnt. Nu blir det ingen mer snö, i alla fall i Sörmland.Claes Sörmland skrev:
GAAAAAH!
Min lathet förra (och kanske förrförra) vintern straffade sig. Istället för att agera på att den gamla snöslungans rem var för slapp för att driva så lät jag det bero. Nu blev det handskottning hela helgen istället i väntan på remmens postgång.
(Nåja, varmvattnet är tillbaka med ny VVB och kakelugnen är lagad.)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 128 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 128 inlägg
Verkar vara förvirring om hur och när våra blinkersen ska användas, många tar det säkra före det osäkra och blinkar inte allsR roli skrev:
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 450 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 450 inlägg
Min snälla granne har skottat två gånger åt mig 🙏pacman42 skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 188 inlägg
Nya dronen kan bara tracka upp till 50 kmh 😂
Det är ärligt talat den bästa lösningen. Efter att fått tvärbromsa för många gånger eftersom bilar i högerfilen som blinkar höger hoppar över att svänga ut så är högerfilen bättre för allt. Iofs är det så få som fattar att om man inte blinkar höger så betyder det att man planerar att fortsätta i cirkulationsplatsen och att de därför inte kan svänga ut över min fil. Sambandet mellan de som verkar vilja upp på rondellen (dvs blinkar vänster utan planerat filbyte) och som svänger ut är relativt stort.K KariHa skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 188 inlägg
Det är en dji neo 2. Svårt säga jag har en till video där det också är träd inblandade men lägre hastighet.FredrikR skrev:
Men kan lika gärna vara att andra sonen döljer den son som trackas som är problemet
Men har andra videos där inga träd är inblandade när den slutar trackar. Ska ta med den till alperna som har bredare backar och färre träd så får man se.