En liten dum fråga men ändå!
Har ett enplanshus från -88 där jag har lösullsisolering på vind. Jag undrar om man kan gå på själva undertaket under isoleringen! Det är ju så förbaskat svårt att komma åt t e x ventilationskanaler etc annars.
För att inte tala om ifall man behöver ner till någon eldosa eller nåt.
Tacksam för svar!