Jag har en Stiga villa 03 med hydrostat som har slutat driva. Det har läckt en del olja i garaget under vintern, så jag misstänker att oljan i drivningen är slut. Jag har hittat påfyllnadspluggen, men det verkar som man måste skruva bort halva klipparen för att få loss pluggen. Den sitter precis under där man har fötterna där man kör så jag tänkte försöka borra ett hål i plåten istället för att skruva bort säte, ratt, plåt mm. Är det någon som vet om pluggen är en skruv (så man kan få ner en skruvmejsel genom hålet) eller en mutter - då skiter sig min idé. Tips mottages tacksamt.
 
Zixten!

Tack så mycket!! Kanon!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.