Fick för mig att jag inte vill slänga ut pengar på en ny takhängd fläkt när vi byggde köksö i det nya huset.
Så jag tog den "gamla" väggmonterade fläkten och byggde en liten ställning till den istället. Blev minst lika stadigt som de flesta takhängda jag provat och priset betydligt billigare. Varför är förresten takhängda fläktar så dyra?

Lite bilder måste ju också postas:

fan001.jpg

fan002.jpg

fan003.jpg

Nu börjar det närma sig slutresultat (hoppas ni kan bortse från fingeravtryck osv) Skorstenen ska sättas fast, måste bara lösa det på något bra sätt då det inte går att komma åt skruvarna som fabriken tänkt sig:

fan004.jpg

fan005.jpg

fan006.jpg

ännu en bil (från andra hållet på begäran). Blir svårt att ta bättre bilder från den sidan då ytterväggen är ivägen ;-)

fan007.jpg

Fantasi har inga gränser ;D

Snyggt jobbat !

Vill gärna se slutresultatet

Jodå det färdiga resultatet kommer att visas så fort det blir klart!

//Markus

Hej,

Finns det en anledning till att du INTE bygger in fläkten i den "låda" du skapat. Den blir ju mycket bredare så här......annars mycket bra jobbat....

anledningen var att det fanns önskemål inom familjen att ha någon slags hylla där så då fick det bli så...

//Markus

:)

Jag anade nästan det - men var tvungen att fråga.

Återkom med bilder så fort det har blivit någon uppdatering. Brinner av nyfikenhet....

uppdatering högst upp...

Snyggt jobbat, verkligen fint slutresultat :D, har du ingen bild på hur det ser ut från andra sidan (mycket vill ha mer :-[, men bara om du har alltså ;))??

MVH//Christina

Bara för dig Christina!

en bild till, tyvärr är det lite svårt att ta bilder från det hållet så det är en vägg ivägen.

//Markus

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.