F Fadi Riadh Talib #1 Husägare · 1 inlägg 23 maj 2019 11:22 Fadi Riadh Talib Husägare 1 inlägg 23 maj 2019 11:22 #1 Hej Hur löser man sånt glapp mellan golvplankorna och smyglist! Helst vill jag ta bort alla smyglister och ersätta med kvartsstav. Vad gör jag för att lägga till list och komplettera parkettgolvet. Jag kommer även att lasyra golvet efter slipning Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej Hur löser man sånt glapp mellan golvplankorna och smyglist! Helst vill jag ta bort alla smyglister och ersätta med kvartsstav. Vad gör jag för att lägga till list och komplettera parkettgolvet. Jag kommer även att lasyra golvet efter slipning
useless #2 Lök. · Gävleborg · 43 806 inlägg 23 maj 2019 11:24 useless Lök. Gävleborg 43 806 inlägg 23 maj 2019 11:24 #2 Såga rent och rakt med en cirkel-/sänksåg och fäll in en passande bräda.