Hej på er byggproffs och glada amatörer!
Vi ska bygga ett putsat funkishus med ett fristående garage. Garaget ska (som ritningarna ser ut nu) ha växlande stående och liggande träpanel. Vilken typ av panel brukar man använda för att få rätt funkiskänsla? Vi vill inte ha en för grov yta.
Tack på förhand!