Äsch, suttit och klurat lite nu och jag lägger detta åt sidan (får skotta lite) och använder som fogsand sen. Var faktiskt schysst färg på den. Så får jag beställa hem samma sort som resten är lagt i. Så får det bli. Har bara hittat trådar/sidor/instruktioner där de rekommenderar 0-4 eller 0-8 och liknande trådar som denna där man avråder från 0-2. Så då känns det dumt att chansa.