Du kan säkert få hjälp med hur den fungerar, inställningar mm om du ringer till AB Kyl och Värmepumpar i Bankeryd. Det är de som tillverkat den.
Eftersom det är ett kamrörsbatteri är vattenvolymen liten för legionellatillväxt så det behöver du inte oroa dig för. Om huset i övrigt klarar av att hållas varmt av värmepumpen finns ingen anledning att höjda pumpens temperatur då dess effektivitet minskar med högre temperatur.