12 448 läst ·
32 svar
12k läst
32 svar
Fult med fönster 20 cm in i väggen?
Fönstren är husets ögon och själ; Stör mig nåt fruktansvärt när jag ser hus med fönsterkarmar på utsidan eller när man bytt gamla spröjsade mot moderna kvadratiska treglas hur kan ni bara förstöra ett hus med detta? Förstår inte hur ni tänker! Gamla hus ska ha gamla fönster nya hus kan ha nya fönster.
Själv har jag enkelglas med innanfönster helt täta och snygga suttit i hundra år. Sluta med fönsterbytar hysterin. Gamla fönster håller bättre än nya.
Kollade på din länk,det var ingen vacker syn. Flytta ut fönstren
Själv har jag enkelglas med innanfönster helt täta och snygga suttit i hundra år. Sluta med fönsterbytar hysterin. Gamla fönster håller bättre än nya.
T tobbew skrev:
Wow, radikal.T ToraHW skrev:Fönstren är husets ögon och själ; Stör mig nåt fruktansvärt när jag ser hus med fönsterkarmar på utsidan eller när man bytt gamla spröjsade mot moderna kvadratiska treglas hur kan ni bara förstöra ett hus med detta? Förstår inte hur ni tänker! Gamla hus ska ha gamla fönster nya hus kan ha nya fönster.
Det blev grymt bra!
Klicka här för att svara