Kan tyvär inte säga att jag tycker de stora solpanelerna är speciellt estetiskt snygga, finns det mindre synliga som är i närheten av lika effektiva? Är på väg att sätta spaden i jorden snart men har ej uppvärmningen klar än! Tacksam för bilder också...

MVH Jaz
 
Jag håller med, de är inte speciellt snygga, men faktum är att de blir mycket snyggare när man konstanterar att de producerar värme och varmvatten nästan gratis.
 
Finns lite bilder här.
 
Många saker som har ett specifikt syfte är inte snygga. Jag tycker t.ex. att vanliga element inte är snygga att se på men det värmer skönt på vintern.
 
Nej, element är inte snygga, ett starkt argument för att välja golvvärme istället.

Men den dag det finns snygga solpaneler, d.v.s. paneler som kan integreras i takteglet ( i mitt fall) och som dessutom har takteglets utseende, då installerar jag det på en gång.

/ M.C.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.