Hemmakatten
Ja, hur gör man? bastu i mkt välisolerat hus. En vägg fönster, en vägg murad putstat tegel, en innervägg (trä o reglar o osb/gips) utan fuktspärr OCH en yttervägg med 240mm isolering men UTAN diff.spärr. Hur bygger vi bastun vid ytterväggen? Bastufolie? Eller utan?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.