Är inne på Riegels sak,,, det var dit jag ville komma....
Men det jag tycker är mest tragiskt är att vi på 2000-talet inte kan bygga hus på ett bra sätt utan att behöva ha en massa extra fläktar och bröte både på mark och vind.......
Har vi byggt bort oss i sverige eller???
Fram för lite åsikter nu...