Hej!

Har ett gammalt hus med torpargrund som idag är iordninggjord efter konstens alla tips. Vi är jättenöjda med resultatet och nu går vi vidare. Det jag söker efter är information, tips om fuktlogg med separat avläsningsenhet som kan placeras inne i huset. Har varit i kontakt med några försäljare och har fått lite tips om bland annat : KH220 med fukt givare, RAR503 samt Testo 175 H1. Det finns en uppsjö av olika alternativoch här behöver jag tips både från lekman som provat olika alternativ samt fackman men kunskapen vad man ska titta efter vid inköp.

Priserna varierar också en del och det är inte oviktigt i frågan jag ställer.

Conrad är lite "speciell" dom har väl bara ett par personer anställda i Malmö, sedan får dom support och leveranser från HQ i södra Tyskland.
Har beställt från dom under många år, kan ta lite längre tid med lev. än vanligt samt att priserna är lite höga, annars helt OK med ett extremt stort utbud..

E etompau skrev:
Conrad har en del mätare:
[länk]
Tack, kontaktar dem och ser vad de har att erbjuda. /Angelica

Köpte tfa-klimatlogger. Fuktvärden skall stämma till +3/-3 %. Så rätt bra noggrannhet.

Enkel, smidig och man kan läsa trender på datorn för att se historik. ( går även via inomhus displayen)

• Gilla
Fiano1
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.