Hej!
Kom till min sommarstuga idag och märkte att delar detta skåpet var väldigt fuktigt, se dom mörkare delarna längst ner till höger. Jag har haft det kallt i stugan. Det var 8 grader i huset, kan det bli så mycket fukt även om huset är 8 grader? Vad tror ni bästa lösningen är för att åtgärda detta, höja temperaturen?
Kom till min sommarstuga idag och märkte att delar detta skåpet var väldigt fuktigt, se dom mörkare delarna längst ner till höger. Jag har haft det kallt i stugan. Det var 8 grader i huset, kan det bli så mycket fukt även om huset är 8 grader? Vad tror ni bästa lösningen är för att åtgärda detta, höja temperaturen?
Produkter som diskuteras: "avfuktare"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
Man brukar säga att 10 grader är lägsta temperaturen ett hus mår bra i. Men som skrivet tidigare är 15 grader det som är rekommenderat av boverket tror jag.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden