Hej! Har fukt på vinden i vårat hus.


Det sitter 2 st ventiler på vardera sida på vinden.

Då vi har köpt huset ganska nyligen.

I hela huset sitter nya fönster. Det sitter inga tilluftsventier eller frånluftsventiler i huset.


Min fråga är räcker det med att sätta tilluftsventier i huset samt 1 frånluftsventil i badrummet i övervåningen. Eller ska jag ha 1 frånluftsventil till på övervåningen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.