Hej! Har fukt på vinden i vårat hus.
Det sitter 2 st ventiler på vardera sida på vinden.
Då vi har köpt huset ganska nyligen.
I hela huset sitter nya fönster. Det sitter inga tilluftsventier eller frånluftsventiler i huset.
Min fråga är räcker det med att sätta tilluftsventier i huset samt 1 frånluftsventil i badrummet i övervåningen. Eller ska jag ha 1 frånluftsventil till på övervåningen?