När du kör med avfuktare måste ventilerna vara stängda.
Pittbull skrev:Är det någon fara i att ha en sådan luft fuktighet som jag har?
Det är ett renoverings objekt som verkligen behöver renoveras.
Köpte denna avfuktare för jag trodde det skulle bli bra.
Upplever att det är mer fuktigt i rummet där den står och går.
Det kommer inte heller så mycket vatten i behållaren som
gör att jag orar mig....knappt något i den.
Ber om ursäkt för jag inte är kunnig i det olika begreppen av
byggnader och matrial och annat :-[ :-[ :-[ :-[ :'(
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden