Hej

Kan man sätta en jonisator i luftdonet för tillluft i rummen? Hade varit trevligt, många nya aircon kommer ju idag med inbyggd jonisator.(ska inte ha aircon) Någon som erfarenhet av detta?
 
Varför skulle du behöva det?
 
Rabbithole Johannes Carlsson skrev:
Varför skulle du behöva det?
Egentligen har man väl inget behov men ger lite extra filtrering med jonisering. Mest want to have than need to have ;) Har du någon erfarenhet av det?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.