Är tydligen inne i ett stim just nu, för nu packade frysboxar oxå.
Gumman ringde mig på jobbet och sa att den låter illa, och nu verkar den inte gå alls.
Förmodligen kompressorn som gett upp misstänker jag. Kan man mäta upp den på nått vis?
Ska tilläggas att jag kan inget om el, kan typ mäta spänning och inget annat (Har dock stor respekt för el)
Läst någonstans om nån kondensor som gett upp men dock ej samma modell som jag har.
Tips tas tacksamt emot
