Vi har köpt en ny extrafrys och vill därför ge någon här chansen till en gratisfrys.
Vi köpte den ny ca 2008 så den är inte ny men aldrig varit några problem med den. Känns dumt att kasta helt enkelt men kommer inte stå för länge så passa på.
Den första som hämtar den får den.
Mvh
Stefan
Vi köpte den ny ca 2008 så den är inte ny men aldrig varit några problem med den. Känns dumt att kasta helt enkelt men kommer inte stå för länge så passa på.
Den första som hämtar den får den.
Mvh
Stefan
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara