920 läst ·
2 svar
920 läst
2 svar
Frys WHIRLPOOL AFG 8273
HEJ
2007 köpte vi en Frys WHIRLPOOL AFG 8273.
Det blev ett riktigt dåligt köp. Efter några månader byttes den ut. Den krånglade och avfrostningsvattnet
hamnade inuti frysen i lådor och på väggar.
Den nya AFG 8273, var av samma kvalitet Servicekillen var hos oss flera gånger och försökte fixa än det ena än det andra.
Inget hjälpte, bara krångel med framför allt avfrostningen.
I går skulle vi ta ut brödlådan för att plocka fram lite lunchbröd.
Vi fick slita ut lådan och fick knappt tillbaka den igen. På väggen bakom lådan och på lådans baksida fanns stora flak av fryst "smältvatten".
Det var nog droppen och vi försöker nu hitta en ny BRA frys. En nackdel hos oss att vi bara har plats för en fryshöjd max 1800 mm. Utan ombyggnad, I och för sig möjlig.
Vi hoppas att få hjälp med att hitta en frys, som fungerar som den skall.
Många hälsningar
Axelman
2007 köpte vi en Frys WHIRLPOOL AFG 8273.
Det blev ett riktigt dåligt köp. Efter några månader byttes den ut. Den krånglade och avfrostningsvattnet
hamnade inuti frysen i lådor och på väggar.
Den nya AFG 8273, var av samma kvalitet Servicekillen var hos oss flera gånger och försökte fixa än det ena än det andra.
Inget hjälpte, bara krångel med framför allt avfrostningen.
I går skulle vi ta ut brödlådan för att plocka fram lite lunchbröd.
Vi fick slita ut lådan och fick knappt tillbaka den igen. På väggen bakom lådan och på lådans baksida fanns stora flak av fryst "smältvatten".
Det var nog droppen och vi försöker nu hitta en ny BRA frys. En nackdel hos oss att vi bara har plats för en fryshöjd max 1800 mm. Utan ombyggnad, I och för sig möjlig.
Vi hoppas att få hjälp med att hitta en frys, som fungerar som den skall.
Många hälsningar
Axelman
Försök att hitta en ny BRA teknikeraxelman skrev:
HEJ
2007 köpte vi en Frys WHIRLPOOL AFG 8273.
Det blev ett riktigt dåligt köp. Efter några månader byttes den ut. Den krånglade och avfrostningsvattnet
hamnade inuti frysen i lådor och på väggar.
Den nya AFG 8273, var av samma kvalitet Servicekillen var hos oss flera gånger och försökte fixa än det ena än det andra.
Inget hjälpte, bara krångel med framför allt avfrostningen.
I går skulle vi ta ut brödlådan för att plocka fram lite lunchbröd.
Vi fick slita ut lådan och fick knappt tillbaka den igen. På väggen bakom lådan och på lådans baksida fanns stora flak av fryst "smältvatten".
Det var nog droppen och vi försöker nu hitta en ny BRA frys. En nackdel hos oss att vi bara har plats för en fryshöjd max 1800 mm. Utan ombyggnad, I och för sig möjlig.
Vi hoppas att få hjälp med att hitta en frys, som fungerar som den skall.
Många hälsningar
Axelman
Klicka här för att svara