Om du täcker med plast och 10cm isolering så klarar du många minusgrader.
Jag gjöt själv för ett par år sedan en 10cm tjock platta, täckte med plast, 10cm isolering och en presenning. Påföljande natt var det -8 grader, då kollade jag temperaturen under isoleringen, där var det +25.