Tjena gänget!
Jag håller på att bygga en fristående vägg utan dörr.
Den börjar mot en befintlig vägg och slutar alltså mitt i rummet. Hur gör jag bäst för att enkelt och snyggt få till slut hörnet?
 
Vad bygger du väggen av?
 
Har reglar upp med träreglar och sen på med osb och gips
 
Henkan Sundberg Henkan Sundberg skrev:
Jag hade satt gips på kortsidan av väggen (alltså den delen som slutar mitt i rummet). Och satt på två såna här på hörnen och spacklat in allt.

[länk]
Det är ett betydligt mer tidskrävande men trevligt alternativ.
 
  • Gilla
Henkan Sundberg
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.