Anna1984 #1 Medlem · Stockholm · 1 787 inlägg 24 aug 2014 19:00 Anna1984 Medlem Stockholm 1 787 inlägg 24 aug 2014 19:00 #1 Jag har precis börjat sätta upp friskluftventiler som levererades med huset. Jag tycker att dessa är väldigt bulkiga och skrymmande. Är friskluftsventiler det eller har jag fått en billig/gammal modell? Så här ser de ut: Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har precis börjat sätta upp friskluftventiler som levererades med huset. Jag tycker att dessa är väldigt bulkiga och skrymmande. Är friskluftsventiler det eller har jag fått en billig/gammal modell? Så här ser de ut: Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Peter2400 #2 Medlem · Västkusten · 5 616 inlägg 24 aug 2014 22:16 Peter2400 Medlem Västkusten 5 616 inlägg 24 aug 2014 22:16 #2 Det är nog vanligare att man använder den här modellen Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Ser lite modernare ut och minskar risken för kallras, rekommenderas vid golvvärme.
Det är nog vanligare att man använder den här modellen Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Ser lite modernare ut och minskar risken för kallras, rekommenderas vid golvvärme.