Har prexis köpt mig ett hus (47) och funderar lite på hur man skulle kunna "öppna upp" sovrummen på vinden. Golv ytan ligger på 60kvm men den bobara ytan ligger på hälften.
Takkupa eller höja upp taket, gissar på att takkupa är det billigare alt medan man får loss mer yta om man "bygger om" taket.
Är det ngn annan som haft samma bryderier?
Hittades det en bra lösning?