Håller på och sätter upp ett litet förråd på tomten.Nu funderar jag på hur man ska göra med golvet.Tänkte lägga frigolit mellan golv reglarna och sedan råspont ovan på det (se bild) sedan ev någon skiva typ masonit.Väggar och tak är o isolerade,ev tänkte jag isolera dom med lite.
Kan man göra så här med tanke på mögel?