Håller på och sätter upp ett litet förråd på tomten.Nu funderar jag på hur man ska göra med golvet.Tänkte lägga frigolit mellan golv reglarna och sedan råspont ovan på det (se bild) sedan ev någon skiva typ masonit.Väggar och tak är o isolerade,ev tänkte jag isolera dom med lite.
Kan man göra så här med tanke på mögel?
 
  • DSC00872.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Du måste täta för mössen, de bygger gärna i frigoliten.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.