:-[
Jag kan inte bestämma mig!!
Vet inte riktigt säkert vad som ska få ersätta mina kutterspån (tror det är cirka 360 balar x 1.876.542 små spånflagor) med ett ganska dåligt isoleringsvärde!
Vilken isolering har bästa U-värdet?
Någonstans har någon föreslagit mig 'frigolitpärlor, men minns inte vem och var! (obs, det var inte i förrgår)
Några tips och råd. Har ett gott öga till Kalle12:s Ekofiber....än så länge...

Helena med......
Sverige Stugan