prefab, trä hus.. om än lite mindre, så är friggebod något som börjar komma upp i tankarna nu när det börjar dra ihop sig med huset.
orkar inte tänka på byggandet då man har en hel trädgård att ordna också.

är det någon som köpt någon av dom färdiga friggebodarna från hornbach??? ser väldigt fina ut och till rätt pris!

alternativet är att vänta till sommaren 2011 och mura upp en i leca block... men inte för det blir billigare, möjligen mer prägel på det..

framförallt vill jag höra saker om hornbachs friggebodar.

Tja vill inte prata illa om ngn men man får vad man betalar för även här..

men har du köpte en av de friggebodarna? har du sett någon av dom?

jag har nämlilgen varit på plats och tittat på dom och dom ser jäklit fina ut.. dock så vet man inte hur dom ser ut efter 1-2-3 år...

Jag har inte själv köpt ngn men har däremot varit ute och ersatt eller förstärkt flera av dom efter att dom varit med om en svensk vinter.
Nu ska jag inte uttala mig om just den du kollat på eftersom jag inte vet hur den är konstruerad men dom flesta (alla) modeller jag sett irl har varit kraftigt underdimensionerade.
Men det är en prisfråga med såklart, kvalite kostar alltid lite mera och skall det vara riktiga takstolar så blir det dyrare än andra lösningar osv.
Det du ska fråga dig är om du vill betala 30k för ngt som håller 10år eller 50k för ngt som håller 30år?

om 10 år har säkert frugan någon ny ide :)

Hehe tue men då kan du sälja en bra istället för att riva den dåliga ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.