Hej på er,
jag har en Gatolift SM 600 portöppnare till min garagedörr. Nu har en av mina fjärrisar börjat ge upp och jag har testat med både 433 mHz och 868 mHz fjärrisar men ingen går att programmera. Vad gör jag för fel? Någon som har länk till en som kan fungera?
Tack på förhand,
Danne
jag har en Gatolift SM 600 portöppnare till min garagedörr. Nu har en av mina fjärrisar börjat ge upp och jag har testat med både 433 mHz och 868 mHz fjärrisar men ingen går att programmera. Vad gör jag för fel? Någon som har länk till en som kan fungera?
Tack på förhand,
Danne
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
En av mina portöppnare blev en närkontroll, man fick nästan köra på porten så jag köpte en fjärrkontroll och mottagare och kopplade till öppna/stäng knappen inne i garaget.
Protte
Protte
Jag hoppas verkligen att det är kodad kommunikation med en rullande nyckel. De ska helt enkelt inte gå att kopiera signalen.
Klicka här för att svara

