Jag har en vattenmantlad pelletskamin från Palazzetti modell Freddy, installerad nov 2006. Kaminen är inställd för att starta när vattentemperaturen är 45 grader och stanna vid 70. Nu har jag problem, en av givarna i kaminen tror att den är varm trots att den är kall. Den startar alltså inte, går inte heller att starta manuellt. Någon som har ett förslag, hur skall jag komma runt den felande givaren så att jag får fart på kaminen. Ny givare är på väg från tillverkaren, men det kanske dröjer.
Är det någon här på forumet som har en likadan kammin?
/Bror